Publicerad 2011-04-10 13:10:52 i Livet i Gnesta,

Oj! Längesen jag uppdaterade. Jätte ledsen...


Oj! Längesen jag uppdaterade. Jätte ledsen! Men jag har haft fullt upp varje dag ;) hade en sjukt bra kväll o Torsdags med mina bästa! Sen i fredags gjorde jag en sak.... Och jag är så SJUKT nöjd så de finns inte! Äntligen äntligen, kommer bilder. I sinom sin tid... Va i Kista också och köpte nya vagnen, hur skönt som helst nu fram till våren/sommaren. Lätt och behaglig och Wilja älskar den! Sen strosa vi på stan en stund, Mickis kom efter jobbet vid 21.00 sen blev de en riktig tjejkväll, fixa naglar, färga bryn! Ansiktsmask, you name it! ^^, klockan 03.00 efter lite mysiga samtal med hjärtat så ramlade ögonen ihop. Sen igår så va jag barnfri! Första helgen på jäkligt länge?! Så lämnade Willy vid fyra och mötte upp älskling i stan! Pusskalas mellan klädprovningar, hittade ett jätte sött linne! Eller Linus som valde, bra smak den där killen! Va ute och åt middag, plankstek! Hur gott som helst. Vid 20.00 mötte vi upp Mickis och Mange på Ojojoj på medis och tog en öl :) runda av mot 22.00 och åkte hem. Vääääärldens bästa kväll! <3 så skönt att få känna dina armar kring mig igen. Du har varit saknad! Sen blev de lite pain för Linus, han släppte sin manliga sida och lät mig tahand om honom! ;) fram med pincetten! Haha. Nä, sitter på tåget nu ner till Gnesta för att hämta trollet. Vaknade inatt och hoppade till av ett ryck! Kolla satt inte wilja hade ramlat ner på golvet eftersom de va tomt i sängen. Mamma är knäpp!

Postat av: Mimmi

Publicerad 2011-04-10 20:31:23

Micke menar du?;) du skrev Mange hjärtat!:D varför hörde du aldrig av dig när du var gööör?:) hoppades på att vi skulle ses en stund!:) <3

Postat av: Madde

Publicerad 2011-04-10 23:01:46

Micke menar du va ? :)

Postat av: Mickis

Publicerad 2011-04-11 15:28:45

Haha ja jag va med Micke iaf, så vi får väl hoppas att det är honom hon menar.. Inte lätt med alla M;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela