Publicerad 2011-04-26 16:45:11 i Livet i Gnesta,

Kan nånting bara gå BRA för mig idag? Inte...


Kan nånting bara gå BRA för mig idag? Inte nog med att jag inte får mina pengar för att blanketterna 'inte' har kommit in, både jag och Simon skrev under och skickade in allt korrekt. Nötter! - jag skickar blankett redan imorgon. Happ, den tackar vi för? Sen åkte jag på BÖTER på skittåget, jävla tillägg EN station! 1200:- tack. Fan alltså, jag hatar allt idag. Va på stan me mamma, hon bjöd på fika. Fick träffa min älskade och fina dotter, de överväger dock ALLT! Hon gör mig så jäkla glad.. Även om ja vill hänga mig i granen just nu. Men upp med minen och försöka lösa sitsen...

Postat av: Nicole - mamma till C & gravid

Publicerad 2011-04-26 19:17:10

All olycka lägger sig nog snart!

Håller tummarna för dig!

Postat av: miia mamma till My

Publicerad 2011-04-26 20:19:35

Böter?Tillägg?



Sv: Det står att man ska ta den 1 gång i veckan. och 2dar i rad om man svettas extremt. Så jag kör på en gång iveckan eftersom det står så. Idag har ja inte märkt nått alls, ingen svett under armarna överhuvudtaget :D Så kanske hjälpte första gången för mig :p

Postat av: karro

Publicerad 2011-04-27 20:42:06

Så sjukt. Jag satt och läste igår att du har fått för lite föräldrarpenning. Så tänkte jag -skönt att det aldrig har strulat till sig för mig. Det strular ju för många. Så gick jag in och kollade på min bank, så ser jag att jag oxå har fått 3000kr för lite. haha Snacka om att jag fick tillbaka det jag tänkte. Men det löste sig för mig, och hoppas det löste sig för dig oxå!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela