Publicerad 2011-04-16 22:26:33 i Livet i Gnesta,

Idag... Är det min top tre dag i hela mitt...


Idag... Är det min top tre dag i hela mitt liv!! <3 När Wilja kom till mig, när Linus äntligen blev MIN på riktigt, och sen idag! är så genomlycklig så de finns inte. För allra första gången så menar jag det av hela mitt hjärta.. Att jag har träffat han i mitt liv med stort H gå inte att missta! Sånt vet man bara, är de inte Linus så kommer det aldrig vara någon annan. Inte såhär, inte dessa känslor! Ligger i sängen hemma hos Pappa och bara tänker.. Har lite hemlängtan faktiskt, trots att det är mysigt att vara här! :) varit med mamma både igår & idag, sen lagade jag middag åt mig och papps ikväll. Gick ner till Madde & Magnus en stund. Men trötta mammor och sjuka barn är ingen ultimat kombo! Imorgon blir det att åka hem.. Hur jag nu ska säga de till Pappa! :/ han vill att ja ska vara kvar ända fram till påsk! - men pappa, jag har inga kläder eller blöjor så länge. : men vi köper nya och tvätta upp allt här? Idag tvätta han mina ENDA skor också! Klockan FEM.... Han ville visst inte att jag skulle gå ut ikväll ;) dumma gubbe! Så på med dyngsura converce. Hej sjuka hej! Så imorgon ska jag försöka slingra mig hemmåt, och på Måndag fyller älsklingen år!!! :D och får äntligen krama om honom. Att inte ses på 4-5 dagar varje gång kan både vara sjukt jobbigt, men samtidigt så himla nyttigt! För när jag träffar honom igen så har jag saknat den där människan så fruktansvärt mycket <3 och man uppskattar varenda liten minut man får tillsammans och tar vara på dagarna vi ses.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela