Publicerad 2011-04-05 22:38:08 i Livet i Gnesta,

Att passa små trollen gick inte riktigt so...


img_6807 (MMS)

Att passa små trollen gick inte riktigt som planerat..... Dom skrämde skiten ur varandra, bar jag på Liam blev wilja ruskigt svartsjuk och släppte jag ner Liam gallskrek han! Men då va Wilja snäll och försökte trösta honom genom att ge honom nappen. Sötunge!<3 men Mimmi kom och rädda situationen. Två barn i samma ålder som LEKER är inga problem, men när ena river allt i sin väg och den andra ligger still och inte rör en fena som inte är syskon och är vana vid varandra! Blev de panik för dom båda;) bra! De stillade mitt bebissug för ett tag iallafall! ^^, gick hem till Mimmi sen och hade en dejt med Mange och min kärlek Elliot! Världens kram fick jag när jag kom. Dom käka pizza och jag sallad.... Till den saken imorgon! Sen hem till dom och drack kaffe och inväntade den duktiga och jobbande mamman. Blev ett snabbt hej innan barnen va så trötta så som ramla omkring! Ligger i sängen nu och Willy ligger fortfarande och sover gott i vagnen. Väntar tills hon vaknar innan vi byter till pyjamas. Blev en konstig kväll de här! :D saknar Linus också, min fina. Imorgon blir det RÖJ i lägenheten, får kartonger av fina Mimmi :) så jag har nått att packa i. Så, kort och gott våran dag! Blir bloggande från mobilen ett par dagar nu. Hoppas det duger?!

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-04-06 19:46:24

svartsjuk????? du menar väl avundsjuk....

Postat av: emma - 19årig mamma till hugo :)

Publicerad 2011-04-06 21:14:11

åh vilken fin tröja hon har :)

Postat av: Jossan mamma till Aleksander

Publicerad 2011-04-11 22:19:17

Oj, jag har märkt att du har en del low-lifers som kommenterar precis allt du gör, korkade verkar dem vara också.. Folk har för mkt fritid för sitt eget bästa helt enkelt.Åh "grattis" till den nya kärleken. Låter härligt med en linus hörru!! Kram från oss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela