Publicerad 2010-09-14 21:44:05 i Bara Patricia,

VILKA ÄR ALLA?




Ni är SÅÅÅÅ många fler som är här inne varje dag, men aldrig lämnar ett spår?
Lämna en kommentar så jag vet vilka ni är!
Så jag får börja läsa en massa nya spännande bloggar.
Har fastnat nu och läser ett par om dagen!

Vilka bloggar läser NI som ni bara MÅSTE gå in på varenda dag?
Ge mig TIPS!!


Hur kom du in på min blogg?
Hur ofta besöker du min blogg?
Hur gammal är du, och vart bor du?

Postat av: Nikki

Publicerad 2010-09-14 22:02:04

Jag läser en hel drös med bloggar varje dag och du är en av dom. Allt från större bloggar till mindre föräldrabloggar. Jag vet inte hur jag hittade hit men antagligen genom någon av de andra bloggarna jag läser. Jag är 20 år och bor i Södertälje. Nuförtiden kikar jag in här varje dag, haha (snarare flera gånger om dagen).

Postat av: Nina - mamma till Ludwig

Publicerad 2010-09-14 22:05:06

Ingen aning hur jag hamnade här! :P Så ofta jag kan,Även om jag ligger och ammar ;P haha. Fyller 23 i novermber och blir i lilla kalix :) Kram!

Postat av: Emilia

Publicerad 2010-09-14 22:09:48

Kommer inte riktigt ihåg hur jag kom in här.

fleraflera gånger varje dag!

15 år och bor i småland, värnamo :)

Postat av: Erika

Publicerad 2010-09-14 22:16:20

Bloggar jag läser varje dag;



annasara.net

svenskk.se

stocktownstories.blogg.se

lillaunderbarn.blogg.se

och många fler!

Postat av: Sanne.

Publicerad 2010-09-14 22:25:51

jag är en av dem.. hihi.



Såg dig på Bf listan hos tova.. eller trasslet.se



Sanne heter jag, 20... 21 i november och är ifrån skövde. Har en dotter på 4,5 månad. Är inne på din blogg flera ggr om dagen! Hihi

Postat av: gudmor

Publicerad 2010-09-14 22:27:29

Jag är inne här MINST 5-10ggr om dagen;) ÄLSKAR DIG honey!;) <3

Postat av: Veronica

Publicerad 2010-09-14 22:29:16

Jag besöker din blogg flera ggr per dag.. De är så roligt att läsa om din å Wiljas vardag. Jag är 25 å bor uppe i Lappland, i Kiruna.. Ja kommer inte ihåg hur ja kom in hit första gången, de är så länge sen ja började följa er.. Ha de gott, å fortsätt skriv.. <3

Postat av: Evelina

Publicerad 2010-09-14 22:40:39

Kom in på din blogg av en slump och fastnade direkt. Är inne flera gånger per dag och hoppas du upptaderar. Eran Wilja e så himla fin! Du skriver så otroligt bra, har även gått i din pojkväns paralellklass :) Jag är 20år gammal och bor i Bromma!

Postat av: Emeli

Publicerad 2010-09-14 22:51:55

Känner mig nästan lite tvungen att lämna ett avtryck här. Hittade till din blogg via mimmis blogg och jag är en föredetta gnestabo numera bosatt i Linköping. Tycker det är lite kul att se lite hur livet i Gnesta ter sig ibland. Fastnade för din mysiga blogg så jag kikar in här ibland :) Slutligen så måste jag säga att din dotter Wilja är så otroligt söt!



Kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-09-14 23:11:52

Jag kommer faktiskt inte ihåg hur jag hittade din blogg, men läser den flitigt varje dag! Kommer ihåg att jag hittade den då hade du gått över tid några dagar och jag kunde sitta och tänka på det hela dagarna jag inte var hemma om du hade fått din lilla bebis och kollade så fort jag kom hem!

Och min kille frågade mig ibland vem det var jag kollade in och då vart det automatiskt att jag sa " Patricias, hon har gått över tid på sitt barn så jag måste kolla in hela tiden när barnet kommer" Typ som att jag kände dig haha! Är man blogg nörd så är man :D Efter det så har jag inte kunnat sluta läsa, nyfiket om hur eran vardag går med lilla Wilja :) Är 22 år och bor i Haninge som ligger söder om Stockholm :)

Postat av: Caroline

Publicerad 2010-09-14 23:28:05

DIN blogg bara MÅSTE man gå in på varje dag :D Jag har ju vart fast sen Wilja låg i magen! Stammis, hihi.. :) Är inne på mobilen och läser mina favvobloggar nu när jag är i Skåne hos killen :D Har du inte varit inne på Jannis blogg så tycker jag du ska ta dig en titt, ni båda inspirerar så otroligt mycket! Hon har också en liten söt dotter som precis döpts osv. (innaj.blogg.se) Bamsekramar! <3

Postat av: michaela

Publicerad 2010-09-14 23:38:12

kommer inte ihåg hur jag hittade din blogg :) men läser den varje dag :D mycket bra :D

Postat av: karro

Publicerad 2010-09-14 23:39:12

Jag läser din blogg :) Jag hitta din blogg genom familjeliv. Jag har själv en dotter på 8 veckor. Roligt att följa din blogg då du oxå är mamma till sötaste Wilja :) Jag har dock ingen blogg.

Postat av: Alexsandra - 3-barnsmamma

Publicerad 2010-09-15 00:03:07

Jag läser ju SJÄLVKLART!! Allt bra med er annars??

Postat av: Miia mamma till My

Publicerad 2010-09-15 00:21:19

hitta dig hos alexandra 3 barnsmamma har läst din blogg sen mitten slutet av din graviditet. jag kollar bloglovin varje dag o flera gånger om dagen efter uppdaterade bloggar, bland annat din :) Miia är namnet mamma till My snart 8 månader. bor i mörkaste skogarna i småland. Har kommenterat många gånger men fick ett svar första gången idag. men glad är jag ändå.

Det är samma hos mig har haft över 50 besökare idag men bara 2 som kommenterat man undrar verkligen vilka alla är. o varje gång ja lägger in ett sånt här inlägg så är det ingen som skriver. :( men jag älskar din blogg wilja är så sööt! och du är en fantastisk mamma! alla mamma bloggar jag har lagt till på bloglovin läser jag så ofta dom uppdaterar. kan kolla flera gånger i timmen bara för att det är såå kul o läsa :)

Postat av: Cissi - mamma till Cornelis

Publicerad 2010-09-15 01:15:50

Jag hittade din blogg genom någon gravid eller mammablogg, minns dock inte vilken. Är inne fleeeera gånger om dagen :) Cissi heter jag och är 21 år. Kramkram

Postat av: Miillan & Barnen

Publicerad 2010-09-15 07:14:18

Ja, jag har läst din blogg till och från sen jag träffade dig :) Vet dock ej om du läser min...



Kram Millan med Nellie och Ella.

Postat av: KLara

Publicerad 2010-09-15 07:46:26

Minns inte hur jag hittade din blogg

Besöker så fort du uppdaterat=Flera gånger om dagen:)

Jag är 19år gammal och bor i Örnsköldsvik :)

Postat av: jessica

Publicerad 2010-09-15 08:30:02

Hej. Kom in här av en slump via blogg.se tror jag, fastnade direkt, och följde din resa med Wilja i magen :) Nu kan jag inte släppa den bara :P

Hon är super söt lilla Wilja :)

Jag själv bor i skåne, men född och uppvuxen i stockholm på värmdö, 24 och 2 barnsmamma till huliganerna Melwin på 5 år, och Oliwer på 1 år :)

Postat av: Lisandra

Publicerad 2010-09-15 09:01:26

Minns faktiskt inte hur jag hitta den här bloggen, men de va bara några dagar sen o nu går ja in varje dag i kikar:)

Jag blir 24 år nästa lördag;) och jag bor i Mjölby 3 mil från Linköping!

Ha en bra dag:)

Postat av: josephine - mamma till Vira

Publicerad 2010-09-15 09:17:12

jag läser din blogg och det vet du :) hoppas jag iaf :)



Hoppas att allt är bra med er.

kram från mig och Vira (gävle)

Postat av: Jennie mamma till Wilmer

Publicerad 2010-09-15 09:44:50

Jag är 20 år och mamma till Wilmer 6 mån, har ingen egen blogg men brukar läsa Loves (mommyatnineteen.b,logg.se) det var där jag hittade till dej. Sen läser jag densies (knoddenojag.blogg.se) och mathilda (majbebis08.blogg.se)

PUSS

Postat av: Elin

Publicerad 2010-09-15 10:10:52

Jag kom i kontakt med din blogg via facebook.

Läser den varje gång du har uppdaterat :)

21 år och bor nu i Södertälje...

Postat av: Josefine

Publicerad 2010-09-15 10:45:52

Jag minns inte hur jag hitta din blogg, men när jag väl hitta den så var man bara tvungen att besöka den igen! Det är så härligt att få följa din vardag. Er familj ser så härlig ut, man avundas!

En underbar och härlig blogg helt enkelt! :D

Kramar

Postat av: Jonna

Publicerad 2010-09-15 11:11:33

Hur kom du in på min blogg?: Såg typ att syster länkade dej :)



Hur ofta besöker du min blogg?: typ 2 gånger per dag :)



Hur gammal är du, och vart bor du?14 och Stockholm ;p

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-09-15 11:21:52

Jag kommer inte ihåg hur jag hittade din blogg, men jag tror att det var genom en annan blogg. hmm. Jaja. Jag fastnade iaf med en gång (det var under tiden som du fortfarande var gravid). Nu läser jag din blogg varje dag, och tycker att den är jättebra :D. Jag är själv 19, snart 20 och har en son på 2 månader.



En annan blogg som jag bara måste gå in på varje dag är spiderchick.nu.



ps. din nya design är supersnygg!!

Postat av: Alexandra

Publicerad 2010-09-15 12:40:32

Jag är 19 år och bor i Bromma, jag hittade till din blogg genom en länk från emmasc.blogg.se. Jag är inne på din blogg dagligen!! Följer även emmasc.blogg.se, innaj.blogg.se och jannikassmulor.blogg.se.. Ja jag vet alla är gravidbloggar men jag älskar att följa dom, hur allt utvecklar sig :) Följer dock även Maria Montazami's blogg :)

Postat av: Natty

Publicerad 2010-09-15 12:58:30

hej!

Du vet vem jag är :) men tänkte bara se om du såg mitt inlägg på FB? Om inte annat kanske du kan säga vad du tänker om det, Så jag vet om du fortfarande är intresserad av kameran eller om jag ska lägga ut en annons på Blocket.

Hör av dig!

Kramar

Postat av: Jannika

Publicerad 2010-09-15 13:04:44

vilka fina små bakelser!!!! underbara:) söt unge;)

Postat av: Jannika

Publicerad 2010-09-15 13:07:54

såg frågorna nu.. haha lost



har ingen som jag speciellt gillar sådär.. kollar runt 30- 40 mamma/gravid bloggar, å runt 20 andra bloggar så ofta jag kan:P du får gärna kolla in min om du gillar den;)



Ingen aning om hur jag kom hit..har massa bloggar jag läser å din är en:P



en gång i veckan nu kanske två, lilla bebis låter mig inte sitta så länge.. förr va det en gång varje dag..:)



21, vallentuna i sthlm:P

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-09-15 14:44:06

Hittade bloggen via mina vänner, jag & Simon har gått i samma klass också i gymnasiet.



Såg på face tror jag att ni väntade barn, och jag älskar barn & ännu mera unga föräldrar, jag vill själv ha barn nu :)



Läser din blogg varje dag!

Eran dotter är så otroligt söt, och du skriver så bra och lägger in fina bilder! fortsätt så :)

Postat av: nea

Publicerad 2010-09-15 18:47:09

Jag läser!! Har läst sen Wilja låg i magen..helt underbar blogg.



kram

Postat av: Jessica ♥ Gravid

Publicerad 2010-09-15 19:38:07

Vet inte var jag hitta din blogg men började läsa den i samband med att jag fick veta att jag var gravid :) är 21 år och bor i skåne!

Postat av: Sabina

Publicerad 2010-09-15 20:58:38

Kommer inte ihåg hur jag hamnade på din sida faktiskt. Jag går in och läser din blogg varje dag. Läser även http://www.alltforforaldrar.se/happilyeverafter/ samt http://sophiehs.blogg.se/. Är 22 år och bor i Uppsala.



Tycker du har en kanonbra blogg! Fortsätt göra det du gör, för du gör det bra! :-)

Postat av: liv

Publicerad 2010-09-15 22:00:21

Jag hittade din blogg via Grynet, om jag inte minns helt fel nu :) Fastnade för din blogg då vi väntade barn samtidigt, fast jag va lite senare :)



Bor i Göteborg och är 22 år, följer din blogg så jag är här inne ganska regelbundet :)

Postat av: liv

Publicerad 2010-09-15 22:00:46

Jag hittade din blogg via Grynet, om jag inte minns helt fel nu :) Fastnade för din blogg då vi väntade barn samtidigt, fast jag va lite senare :)



Bor i Göteborg och är 22 år, följer din blogg så jag är här inne ganska regelbundet :)

Postat av: naiana mendoca

Publicerad 2010-09-15 22:45:04

Hur kom du in på min blogg? hittade bloggen genom din facebook

Hur ofta besöker du min blogg? nästan varje dag

Hur gammal är du, och vart bor du? jag är 20 och bor i gnesta

Postat av: Carro

Publicerad 2010-09-15 23:25:03

Heter Caroline bor i Södertälje och fyller 20 om ett par dagar, med sonen Oscar som föddes 100623! :)

Kom in på din blogg av en gemensam tjejkompis vi har faktiskt, Emma.J. Redan när du var gravid i dem tidiga veckorna! :D Sen har jag bara följt din blogg som en del i vardagen, måste kolla varje gång om det hänt nått nytt haha

Postat av: M:et

Publicerad 2010-09-16 16:28:44

Hej, jag kallas M:et och är mamma till en underbar son på 5 Månader, själv är jag 19år. Bor i en liten håla som heter Uddevalla.

Jag är inne på din blogg dagligen, men tyvärr är det inte alla dagar man kan, men så fort jag läser bloggar läser jag din. Började läsa den i vintras någongång. Tycker om det som bara den!:) Har både skrattat och grinat när jag läst den.

Andra bloggar jag läser dagligen:

http://ellamarie.blogg.se/

http://emeliieanderssson.blogg.se/

http://mmylove.blogg.se/

http://jfallqvist.blogg.se/index.html

:D

Postat av: Martina - Mamma till Ella

Publicerad 2010-09-16 21:18:51

Martina, mamma till lilla Ella som är 9 månader. Går in på din blogg för det mesta när jag sitter vid datorn och jag tycker om det jag läser. Kommer dock inte ihåg om Du lämnade en kommentar hos oss, eller tvärtom. :)

Postat av: Lisa

Publicerad 2010-09-17 14:09:10

Jag tror att jag kom in på din blogg av någon helt sjuk anledning.. Jag skulle hjälpa min pappa med sin facebook och du är tydligen vän med honom där (Kurre Nilsson) och hade skrivit ett blogginlägg som kom upp i hans nyheter, så jag gick in där och sen blev jag kvar...:)

Jag är kanske inne någon ggn i veckan..

Jag läser mest mina vänners bloggar och sen några "kända" bloggar då och då...

Postat av: Malin & Elise

Publicerad 2010-09-19 13:29:56

hamnade på din blogg första gången då du var gravid genom att Love hade länkat. läser lite då och då.



är 23 år, mamma till elise på 13 månader och bor i slagnäs utanför arjeplog.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela