Publicerad 2010-09-02 21:56:51 i Bara Patricia,

Sista gången han rörde dig!




Min älskade mamma, jag vet inte vart jag ska börja, och jag vet inte vart jag ska sluta!
Jag har slut på tårar, och slut på ork. Jag orkar inte gå igenom allt det h
är igen, jag orkar inte dela den här smärtan längre. På nått dumt sätt så trodde jag att den va över, den som funnits i femton år! Jag trodde att han aldrig mer skulle göra oss illa.
Jag ser på dig nu och mår illa, den smärtan du bär på! Jag kan inte ens tänka mig, jag vet hur det är att ta en smäll eller två från honom, jag vet! men att en människa kan göra nått så hemskt mot någon? en sån människa är inte ens värd att leva.

Jag såg dig i ögonen idag, jag såg alla dina märken och jag såg i dina livlösa ögon och jag kände igen mig, allting snurrar i mig nu! trodde att den sista rättegången förra sommaren va den sista, men nu är vi på noll igen .
Mamma, jag vet att du har gått igenom för mycket, och det har vi alla! jag vet att du kämpat i ett helt år att komma på fötter, och de har varit förjävla svårt, men lämna oss inte. Inte nu, vi klarar det här! om det är nått vi är i våran familj så är vi överlevare, och de har vi visat varandra gång på gång. 

Du gick dit med mod, att han skulle skriva under skiljsmässan, och så hände det här? Jag fan skakar, jag gråter jag VILL inte se honom igen! Jag vill inte behöva sitta i en RÄTT en gång till! Jag vill inte höra när han ljuger, jag vill inte höra honom säga: Jag har inte gjort nått, de är dom.
Jag vill inte sitta och se honom hånflina och manipulera alla kring sig, för de är det han kan! han får alla att tycka synd om honom, men han är ett monster, det finns ingenting gott i den människan.
Han är DÖD för mig!
Rör han dig, mig eller oss igen så lovar jag att han har tagit sitt sista andetag.

Är så ledsen så jag inte vet vart jag ska ta vägen! Jag HATAR dig räcker inte ens till. Du har förstört så mycket i våra liv! Jag önskar att mamma högg, tillräckligt hårt för att du skulle DÖ. Min innersta önskan!

Postat av: joi

Publicerad 2010-09-02 22:09:40

älskade vän vad är det som händer ? har han fått fatt på henne? ring mig om du vill prata, love !

Postat av: Emilia

Publicerad 2010-09-02 22:15:12

ni verkar vara så sjukt starka och nära.

kämpa på och sätt dit honom igen, för sista gången!

Hoppas verkligen allt löser sig.



stor puss o kram <3

Postat av: Madde

Publicerad 2010-09-02 22:42:19

Verkar vara riktigt hemskt=( Hoppas det går bra för dig och din mamma, sånt där är inte o leka med alls!!!!

Kram

Postat av: Cissi - mamma till Cornelis

Publicerad 2010-09-02 22:48:37

Skickar massa styrkekramar till dig. Hoppas att allt löser sig! Kram!!

Postat av: Maria

Publicerad 2010-09-03 06:31:56

Styrkekramar till dig, din familj men framför allt till din mamma.

Vet hur det är att leva med en psykopat, för mig var det ett rent helvete att vilja skilja mig. Idag är jag stark på egna ben!

Sköt om er och ha en trevlig helg!

Kram Maria

Postat av: Marie- Tildas mamma

Publicerad 2010-09-03 09:26:23

Tänker på dig och din familj! Skickar många stärkande kramar och tankar!

Postat av: Jennie mamma till Wilmer

Publicerad 2010-09-03 09:30:14

är det din pappa du pratar om? Många kramar till er, o några extra till lillan ;)

Postat av: Charlotte - Mamma till Nikita

Publicerad 2010-09-03 09:53:00

Vad hemskt, blir helt tårögd! Jävla as, borde inte få leva! Hoppas han försvinner ur era liv igen fort som fan så ni slipper honom igen! :(



Styrkekramar!

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-09-03 19:36:23

Styrkekramar till dig och mamman din. En extra kram till dig för att du är ärlig och verkligen skriver från ditt hjärta.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela