Publicerad 2010-09-28 10:59:07 i Välkommen hem till oss!,

Rundtur hemma hos Oss!




Välkomna hem till oss! Här är vardagsrummet.



Och här är även våra nya och UNDERBARA soffor som jag bara älskar.











Och välkomna in till sovrummet! Wiljas säng.





´





Och nu till Köket... HATAR HATAR skåpsluckorna:(



   

Och som ni ser, BADRUM!

 



Det är väl lite så vi har det här hemma. Vi har MKT vi vill fixa och byta!
Som sagt vi har en PROVISORISK tv-bänk som vi absolut inte ska ha. Utan vi ska köpa en ny! Så småningom.


Postat av: Sandra - mamma till Minéa

Publicerad 2010-09-28 11:06:44

Jag tycker ni har jättefint och mysigt :)

Vi har också massor att fixa hemma, och jag vill göra allt NU NU NU! men men måste ju ha tid och pengar också tyvärr.

Postat av: Sandra S.

Publicerad 2010-09-28 11:19:55

Jätte mysigt! Det var samma skåpsluckor i min förra lägenhet (Maddes nuvarande), och jag undrar verkligen hur de tänkte - har det någonsin vart inne med dessa? :P

Postat av: karro

Publicerad 2010-09-28 11:26:53

Fint hem. Älskar alla väggtexter.

Postat av: Jennie mamma till Wilmer

Publicerad 2010-09-28 11:37:14

fint! men på första bilden...ska tavlorna hänga sådär? Vill inte verka tyken men det ser lite konstigt ut med olika färger på ramarna och olika ojämna avstång. det ser bara slarvigt ut :P

Postat av: Miia mamma till My

Publicerad 2010-09-28 12:10:42

Ni har ju det jätte fint hos er :) Jag vill också inreda så allt passa ihop lite mer, men pengarna finns tyvärr inte :(

Postat av: Erika

Publicerad 2010-09-28 20:03:03

Vad fint ni har det! :)

Postat av: Ida

Publicerad 2010-09-28 20:26:12

Så söt hon är och vilket fint namn hon har!

Postat av: Sofia

Publicerad 2010-09-28 21:44:42

Vad fint ni har fixat hemma. Ser jättemysigt ut tycker jag! :)

Postat av: therese

Publicerad 2010-09-28 23:06:19

Måla skåpsluckorna i köket vita... Så köper ni snygga handtag på ikea.

Postat av: Emilie

Publicerad 2010-09-29 15:21:54

Fint ni har det. Så hemska var väl inte luckorna? Du får se de från den ljusa sidan, de kunde ha varit värre!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela