Publicerad 2010-09-19 11:58:23 i Livet i Gnesta,

Mår som en avdankad bäver!


Känslan att vara bakis kommer jag verkligen inte ihåg! Men nu har jag den. HELVETE vad jag mår illa! :P Och jag förstår verkligen inte hur? Drack TVÅ glas rött vin och sen en stor cider. Jo, vem va hemma till klockan ett och låg framför toaletten hela natten? :P Pinsamt alltså....

Men tack tjejor för igår! Va verkligen sanslöst roligt att träffa er alla och få komma ut!
Drog till Maria igår där Emelie, Ellen, Mathilda, Madde, Karolina, Mattan var. Satt på balkongen och snackade massa skit! satt och spelade lite spel.

Sen tog vi en sväng ner till hotellet & sen gick jag hem! :D
Haha, och mådde som en påse med jordnötter.

(Jag är HELLRE nykter än mår såhär!). Det har ja bevisat nu för mig själv ;)
Som sagt! De va JÄKLIGT roligt att få komma ut! Känner att ja behövde få andas lite, och bara vara Patricia och inte bara mamma.

Och tack snälla älskling som va hemma med Wilja fast du va så himla trött! <3 Och tack för du tog hand om mig hela natten och hämta vatten, höll mig i håret! haha... Ja å allt annat.

Postat av: Hannele - Snart 2barnsmamma (bf idag!)

Publicerad 2010-09-19 11:59:43

Jag har en sak till dig i min blogg :)

http://mammah.webblogg.se/2010/september/jag-har-fatt-en-beautiful-blogger-award-av-ch.html

Postat av: Sofia

Publicerad 2010-09-19 12:06:02

Ammar du fortfarande? Eller har du slutat amma?!

Tänkte på eftersom du dricker alkohol? (Och denna gången var det ju inte bara ETT glas...)

Postat av: Caroline

Publicerad 2010-09-19 12:49:34

Haha stackars! :P Mår du som en avdankadanka? ;)

Postat av: Madelene - mamma till Elliot

Publicerad 2010-09-19 13:19:05

Haha men Gud :) söt! Hehe ...

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-09-19 13:50:03

Bra där!! Som nybliven mamma FÖRTJÄNAR man att ha lite roligt och bara få tänka på sig själv ibland!! Bara för att man fått barn betyder det inte att man ska glömma bort sig själv! Och visst uppskattar man det man har hemma mer, när man också får komma bort och få lite distans ibland!

Postat av: Tova

Publicerad 2010-09-21 09:35:04

kul att få komma ut lite! har själv verkligen glömt känslan av att vara riktigt full... hahah... men antar att man kommer vara ganska lättpåverkad numera ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela