Publicerad 2010-09-11 15:22:57 i Välkommen hem till oss!,

För & Efterbild i sovrummet.




Före jag började leka med väggarna! ;D Tejpade upp linjer som jag ville ha. Sen så kladda på med färg!

  

Så blev de när de va klart! Är ganska nöjd faktiskt :) Gjorde HUR mkt som helst i rummet.
Korten är värdelösa! Vet inte vad som har hänt med kameran på mobilen? allt är suddigt! Tog inte så lång tid, 40 min sen klaart :D Undra va Simon kommer säga när han kommer hem? Kommer tro att han kommit fel.

Nä, Wilja sover IGEN! Kors i taket, händer aldrig om dagarna. Hon har powernaps på 10 minuter åt gången, händer aldrig att hon sover i en timma i sträck! aldrig :) så ja njuter av en sovandes tjej på bröstet.
Fårse va vi ska ta och hitta på idag, blir nog bara baara lugnt.

Fruktsallad & Chips tackar jag INTE nej till :)

Postat av: Lisandra

Publicerad 2010-09-11 15:39:16

Vilken mysig blogg du har:)

Sovrummet vart kanon snyggt!:)

Trevlig helg!

Postat av: karro

Publicerad 2010-09-11 16:27:55

As snyggt :D duktig du är !!

Postat av: Madde

Publicerad 2010-09-11 16:30:40

Jättesnyggt!

Vad duktig du är!

Och din mobil kamera kanske behöver torkas av? Kan hända att det är lite smuts eller damm på insidan eller utsidan som gör den suddig!

Postat av: bor i gnesta

Publicerad 2010-09-11 16:44:04

hej va har du köpt din tröja på bilden i profilen ..... söt doter och fin blogg:-))

Postat av: Hannele - Snart 2barnsmamma

Publicerad 2010-09-11 17:02:13

Shit vad snyggt det blev :D

HUr lyckades du med det där ? ^^

Postat av: cassandra, mamma till josefin och bf 24 november med lillebror

Publicerad 2010-09-11 18:26:44

Gud så fint du gjorde de :D han kommer gilla de, absolut!

Postat av: Hannele - Snart 2barnsmamma

Publicerad 2010-09-11 19:36:48

Svar:

Rätt! :D hihi..

Ja jag är också nyfken, sitter här och väntar på att något ska hääända! :D



Yes det är man, ska passa på att ta en sån ikväll :D hihi..

Jodå det är bra men trött som vanligt, allt bra emd er? :)



Kramis!

Postat av: Sanne - bloggdesigner

Publicerad 2010-09-11 20:31:22

GUD så fint du gjort! Jätteduktig är du!

KRAM

Postat av: therese

Publicerad 2010-09-11 20:58:26

Nominerat dig på min blogg!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela