Publicerad 2010-09-21 12:48:20 i Livet i Gnesta,

En såndär vanlig Tisdag, dock jäkligt grå!




Jag saknar min mostermage så oerhört mycket! <3 Kollar på den och förstår inte att det är sant!
Va hon där inne? Hade jag en sån stor mage? Och hur i helvete fick jag ut min klump?
Älskade, jobbiga, fina, tunga, jävliga mage! Men ja älskar den.

Sitter här och gör shit : Nada! Vet inte riktigt vad man ska hitta på? bråkar med försäkringskassan också! Idioter hela bunten. Om jag inte får min mammapenning den här månaden så åker jag och bombar dom måste jag säga.
Ska ner och dricka en kaffe! Prata lite med Lina och se om man kan börja jobba så småningom.

Ja, för har endast min mammapenning till i Dec! sen är det Simon som får vara hemma. Back to work!

Postat av: REBECCAS

Publicerad 2010-09-21 13:21:45

Det är bra, stå på dig! :) tycker de e bra att ni båda tar ut föräldra ledighet även om de e hard as hell antar jag!! :)



Tack för ditt svar ang, poledance , funderar Starkt på det!! Ja jag blev lite klokare ska bara hitta en buddy somvill göra de med ;D Tack!



Kramar!

Postat av: Frida

Publicerad 2010-09-21 13:48:51

Visst är dom! Tror fasen det blir en beställning :)



Galet vilken mage du hade, så fin!:)

Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Publicerad 2010-09-21 17:06:49

SVAR: Men huur gullig är inte du då?? Jag undrar vem som är snygg jag :D Kikar in här titt som tätt och det är ofattbart vilken söt liten tjej du har. Och DU dessutom, sanslöst vacker : )

Postat av: Elin

Publicerad 2010-09-21 19:32:21

SV: tack, va glad jag blir när du säger det :) tycker om att läsa din blogg med. kan förstå att du saknar magen, det kan jag också göra! kram

Postat av: Malin

Publicerad 2010-09-21 20:19:17

varför skulle du inte få den? va bråkar ni om? :) Kul me jobb i december, börjar jag med då =)

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-09-22 13:16:12

så fin bild!! Allt går bra med min lilla kille och det är underbart att vara mamma. Men ibland känns det lite ensamt när mannen jobbar och man sitter hemma... vad gör du och wilja om dagarna? KRAAAAM!

Postat av: emelie

Publicerad 2010-09-22 23:47:56

Men gud vilken vacker gravidmage och skitsnygg tatuering! Höll den sig fin under graviditeten och efter den också?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela