Publicerad 2010-09-14 16:45:15 i Bara Patricia,

EGO!




  

  

  

Ibland måste även EGO PATRICIA komma fram!
Dagen som började: inte bra!
Har slutat: Väldigt bra!

Är på mkt bättre humör, mat i magen. Jag har även klippt av ca 7 cm på håret, va tycker ni? och har mittbena! Känns ok iallafall.
Simon har dragit iväg till jobbet, jag och mamma ska kika film och träna ikväll!

HEJA HEJA! De här går frammåt, kan dock inte röra mig!
Ska visa kort tänkte jag på för och efterbild.

Så jag själv kan in o se resultat!

Postat av: Josefine

Publicerad 2010-09-14 16:51:49

Du är så fin! :)

Postat av: Malin

Publicerad 2010-09-14 17:04:11

va tränar du me hemma? :)

Postat av: Malin

Publicerad 2010-09-14 17:16:21

hihi ja, hon är allt bra söt hon! Det slutar nog aldrig ;) hihi!



Ah va kul, du ska inte haka på mig på träningarna då? Brukar träna step-up & styrka, och ska börja nu igen nästa v efter grav!

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-09-14 17:34:46

MYCKET snyggare !

Postat av: Anna

Publicerad 2010-09-14 17:56:04

Hej Patricia! Jag gillar verkligen din blogg!

Jag tänkte önska en grej av dig, Du pratade i ett tidigare inlägg om att du hade skulder?



Jag undrar bara om du kan berätta lite om det och hur du klarar dig igenom det nu! Och hur man ska agera! Vad man kan spara in på och vad man ska tänka på!

Jag kom och tänka på att du säkert kan ge många råd och det är säkert många som just sitter i den situationen!



Jag skulle själv behöva lite råd!

Tack snälla för en jätte bra blogg! DEN ÄR SÅ BRA :)



Stora kramar

Anna

Postat av: Jennie mamma till Wilmer

Publicerad 2010-09-14 19:20:30

skitsnyggt!

Postat av: Madde

Publicerad 2010-09-15 00:18:55

Hej hopp!



Jättefina bilder på dig! Kika in hos mig imorn så kan du va me i tävlingen som kommer upp då! Misstänker att du/Simon skulle uppskatta vinsten=) (om du vinner dvs)!

Postat av: Olivia

Publicerad 2010-09-15 09:36:37

Superbra blev håret!

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-09-15 09:56:06

Hejhej!

Jag heter Jenny är 22 år och kommer från Helsingborg. Började följa din blogg när du var höggravid eftersom jag själv var i den sitsen då och läste många olika gravidbloggar. Tycker du har en mysig blogg och många fina bilder på din lilla tjej så jag har stannat kvar! Jag är själv "ung mamma" till en son på 4,5 månad och min vardag ser ungefär lika dan ut som det du skriver i bloggen.



Kan relatera till mycket av det du skriver och det är alltid lika kul att kika in på din blogg som jag följer via blogglovin.



KRAM Jenny

Postat av: Nickan

Publicerad 2010-09-15 15:42:35

Du vet att jag kikar in här varje dag och försöker lämna spår lite då och då:)

Postat av: naiana mendoca

Publicerad 2010-09-15 22:48:14

och vinnaren av MISS SWEDEN är Patricia!

Postat av: sandra

Publicerad 2010-09-16 13:09:22

jag hitta dig genom linda med elias känner henne privat och såg att du sätter löshår jag håller också på med sånt när jag får tid har 3 barn så dom är lite krävande, tycker det är kul att följa dig och din tjej.

Postat av: mikaela

Publicerad 2010-09-16 13:48:58

första gången jag ser att du är lite lik wilja :D eller wilja är lik dig ;p

Postat av: Sanne

Publicerad 2010-09-16 22:07:40

Du är så jäkla vacker gumman!

Postat av: Linda- Keven & Chris mamma

Publicerad 2010-09-21 10:49:06

Jag har hittat till din blogg & gillar den skarpt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela