Publicerad 2010-09-30 23:03:09 i Livet i Gnesta,

Bloggpaus?


Åh shit i helvete vad jag är läskigt duktig!

Målat spjälsäng - Check!
Målat skoställ - Check!
Målat spegel - Check!
Köpt present - Check!
Köpt heminredning - Check!
Storhandlat - Check!
Fikat & umgåtts med Mickis - Check!

OCH VI HAR FIRAT VÅRAN PRINSESSA!!<3

En förbannat effektiv dag.
Bloggen känns faktiskt sådär nu måste jag säga.. Tappat suget helt, funderar på att ta en Bloggpaus för ett tag.
Känner att jag inte har någon inspiration till att skriva! vet inte VAD jag ska skriva om heller.. Läsare har försvunnit, inga kommentarer! Ja, sådär. Så tänkte känna efter: Hur känns ett liv UTAN bloggen ett tag? har ju trots allt skrivit VARJE dag i ett och ett halvt år! De är ett tag, seperationsångest ? - Ja? ... Vi får se hur vi gör!

Imorgon blir det Liljeholmen med Mamma och Mickis!
Nä, see u.

Postat av: Miia mamma till My

Publicerad 2010-09-30 23:22:53

neeeeej inte paus. din blogg är den bästa av alla. jag lovar :)

Postat av: emilia

Publicerad 2010-09-30 23:31:36

neeeeeeeeeej Patricia, vi kommer inte överleva utan din blogg ju! Men du gör deg som känns bäst för dig! (:

Postat av: karro

Publicerad 2010-09-30 23:32:24

nej inge blogg pause :(

Postat av: Caroline

Publicerad 2010-10-01 00:12:35

Din blogg är gryyyyyym! :)<3

Postat av: Pernilla - 20 år och mamma

Publicerad 2010-10-01 00:31:54

Nej! Du får inte sluta blogga, men ska du ta en bloggpaus så inte för länge. Älskar att läsa din blogg gör det flera gånger varje dag! :)

Gud vad Wilja växer, redan 6 månader. Tiden går otroligt fort, snart är hon 1 år. :)

Kram

Postat av: Emeli

Publicerad 2010-10-01 07:10:03

Vad trist om du tar en bloggpaus, går in här varje dag och läser. Vad blev det för färg på allt du målat?



Kram

Postat av: Nicole - mamma till C

Publicerad 2010-10-01 09:30:47

Oh va duktigt, effektiva Patricia ;)

Postat av: Erika

Publicerad 2010-10-01 10:47:33

Jag kommer iaf fortsätta kika in här så om du tar en paus hoppas jag att du snart är tillbaks igen :)

Postat av: Charlotte - Mamma till Nikita

Publicerad 2010-10-01 13:41:09

nej vad tråkigt. Jag som älskar o läsa din blogg, och går in här flera gånger om dagen och har gjort sen jag hitta den! Älskar din ärlighet i bloggen och ditt sätt att skriva, du kan skriva vad fan som helst och jag bara älskar de! :)



Hoppas bloggpausen inte blir för lång, men heller inget kul o blogga bara för man "måste" då blir det rätt tråkigt faktiskt.



Kramar!

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-10-01 13:54:44

Nej inte sluta! Tycker det är mysigt att läsa om dig och din lilla familj, vad ni gör på dagarna osv. Man kan koppla bort sitt eget liv en stund när man läser andras bloggar, riktigt skönt tycker jag.

Postat av: Frida

Publicerad 2010-10-01 14:19:21

Näeej! Eller ja, ta din tid men kom tillbaka sen:) Blir så trist utan din härliga blogg jö!

Postat av: Rebecca

Publicerad 2010-10-01 15:07:22

Neeeeeeej , ingeeen bloggpaus!!! :(

Postat av: Nickan

Publicerad 2010-10-01 16:56:02

NEEJ ingen bloggpause! Din blogg förgyller mina dagar så jag tvingar dig att fortsätta:) Kram

Postat av: naiana mendoca

Publicerad 2010-10-01 19:01:29

jag tycker du ska blogga i alla fall. du skriver ju ibland och när du väl gör ett nytt inlägg läser man, snälla lägg inte ner bloggen för att det inte är några som skriver kommentarer. man kan blogga fast man inte får så många kommentarer. jag har ju blogg och sen jag hade min gamla blogg, på den tiden fick jag bara hela tiden elaka meddelanden så jag är bara glad att inte ha så många läsare. för läser nån min blogg tycker oftast människan att jag är konstig, dum i huvudet med mina åsikter o.s.v.

kram och sluta inte blogga. hela bloggen, bilderna är ju skit fina

Postat av: Josefin Svensson

Publicerad 2010-10-01 22:00:10

Är du go eller?! Du får bara INTE sluta blogga! ÄLSKAR verkligen din blogg, å tycker att det är så kul mä alla bilder du visar! Jag har inte direkt varit någon läsare som har mailat och ställt frågor, vet inte riktigt vad jag ska säga? Men jag går in och tittar på din blogg VARJE dag. Tycker det är jätte kul! :) Hoppas detta kan få dej att fortsätta blogga, annars kommer jag och min syster bli riktigt ledsna :( Men kan förstå dej också, måste vara jobbigt att komma på något att skriva varje dag och så, men de du skriver uppskattas verkligen!! :)

Kramar Josefin

Postat av: Katja

Publicerad 2010-10-02 00:06:39

Vore kul att se bilderna på allt du köpte på bazaren :)

Postat av: Angelina

Publicerad 2010-10-02 10:18:43

Nejeeeee jag röstar blankt nej till bloggpaus! :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-10-02 14:30:56

Men neeeejj.. :(

Jag läser din blogg varje dag. Det hade varit så tråkit om du hade slutat.. :(

Jaja, men hoppas att du inte gör det, men såklart man kan ju ändå förstå eftersom en blogg e ganska utlämmnande.

Men jag gillar din blogg iaf. :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-10-02 15:02:01

sluta blogga? det var ju snällt emot henne som jobbat så hårt me o få en fin design på din blogg..som ett skott i nacken? allt jobb i onödan..o MÅSTE du ha så jävla mkt uppmärksamhet för o blogga? orka

Postat av: Cissi - mamma till Cornelis

Publicerad 2010-10-02 21:42:40

Åh, hoppas du kommer tillbaka snart! Älskar din blogg.

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-10-02 22:36:05

Jag håller helt med alla andra, din blogg är så kul att läsa!

Din blogg är så mysig och personlig, jag läser den flera gånger om dagen!



Kramar

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-10-03 01:51:36

du har ju en helt mysig blogg!

Trots att det e en blogg om din dotter e du inte en sån som e helt in sönad i att ens dotter e det enda barn som någonsin excisterar på denna jord. och du har sån blanding! :)

men såklart ditt rikgtiga liv e ju alltid det viktigaste.

men hoppas att du inte tar paus.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela