Publicerad 2010-09-09 11:03:32 i Livet i Gnesta,

Det smärtar!!!


Jag kan inte RÖRA mig, jag har så ont ont ont ont i kroppen! och varenda LEM jag ÄGER känner av att jag lever kan ja lova. Helskotta! från TOPP till TÅ har jag ont! ;D

Min dotter har inte sovit utan tutten i munnen inatt - CHECK!
Inatt blev jag galen.
Wilja kan ALLTID somna och sover HELA nätter, men inte inatt inte! Jag trodde hon skulle slockna efter att ha varit vaken ALLDELES för länge igår, men inte. Såfort hon tappade tutten så börja hon gny och gnälla! Stackars bebis. Va är de som håller på att hända? Dumma tänder KOM nu!

Dagens schema : Göra hemmagjord barnmat! :D

Potatis
Ärtor
Majs
Palsternacka
Och olika bär.

Nu känns de bättre då hon kan ätalite mer bitar och inte bara puréer. Så ska fylla lite i frysen är min tanke! Då jag varit så smidig att spara varenda burk från barnmatsburkarna. 
Simon ska iväg idag till stan. Han jobbar ju i helgen, så han måste hämta serveringsskorna.

Och imorgon så är det dags för Wilja att ta sin spruta! Birgitta va nämligen sjuk igår.



Det BÄSTA Wilja vet är att leka med Pappas snusdosa! hur många leksaker hon än får så är hon aldrig lika nöjd som hon är när hon får tugga på denna lilla burk! ;D
Perfekt rund & perfekt att hålla i!

Postat av: Angelica

Publicerad 2010-09-09 14:41:14

Haha vad roligt, samma för våran son som är 10 månader, han har alltid älskad pappas snusdosa och inget annat är roligt :)

Postat av: Amanda & Oscar

Publicerad 2010-09-09 17:22:50

Såna där tuttnätter har vi då och då också! Det går i perioder :)

Postat av: Cissi - Mamma till Vidar

Publicerad 2010-09-09 22:29:00

Haha, samma med min son :D

Älskar snusdosor. Men se upp sen när bissingarna kommer för annars blir det massa papper i munnen...

Alternativt ta bort pappret runt dosan ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela