Publicerad 2010-10-23 14:16:04 i Bloppis,

Rensning av jackor!


  

Skinnjacka med eller utan päls från H&M säljes, den ligger bara och skräpar här hemma! Lite puffärm och SJUKT snygg på, men den kommer inte till användning då den inte känns som JAG.
I Storlek: 36
Säljes för: 200:- eller 340:- med päls.



H&M:S senaste tillskott i kollektionen, MC-jackan med 'fårull'.
SJUKT jävla snygg! Men jag har hittat en annan som jag bara MÅSTE ha. Denna är slut överallt och i butik! Är strl: 34, men en stor sådan. ALDRIG ANVÄND.

Den ligger ute för 500:- på Tradera nu då den är slut över hela sverige i strl 34, checka in.
Säljer den för: 350:-

Frakten står NI för.






Äkta Skinnjacka från ZARA inköpt förra vintern, sparsamt använd och förbannat snygg på.
Kan ta mer bilder då denna inte blev så bra! Är en strl: S
Inköpt för: 1099:-
Pris: 500:-
Frakt står ni för.
  

Jacka 1
Från ZARA inköpt 09  i Strl: S
Men bara använd någon enstaka gång.
Är en figursydd jacka i mörkbrunt med guldiga detaljer.
Inköpt för: 1200:-
Säljes för: 400:-
Frakten står ni för.

Jacka 2
Från ZARA inköpt förra Vintern när jag va gravid i strl: L
JÄVLA UNDERBARA JACKA!
Och jag önskar ja vore gravid igen, för den satt P E R F E K T .
Säljes för: 350:-
Frakten står ni för.

MAIL: [email protected]

Postat av: kine

Publicerad 2010-10-23 14:49:40

Jag vill köpa den jackan längst upp med päls!

Finns det ingen mail adress så att man kan maila dig?

Jag är ganska intresserad!



K

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-10-23 15:50:00

jacka fron hm fins at köpa på hm sida ja ska få min nästa vecka pris 299

Postat av: Joi

Publicerad 2010-10-23 18:19:15

Jag vill köpa pälsen!! JAG JAG JAG ! letat som ett djur men finns ingenstans.. GALAX PAX DEN E MIN! :) jag har inget nummer till dig nu gumman sen ja köpte ny tele! messa mig 0762914795 eller ring :) saknar dig massor! puss!

Postat av: becca

Publicerad 2010-10-23 20:57:20

jag är intresserad av jackan längst upp, utan päls! dock har jag i vanliga fall storlek 34, tror du att jag kan ha den i 36 ändå?

ska jag maila till någon adress?

kram!

Postat av: nathalie

Publicerad 2010-10-24 22:07:31

hur är skinnjackan från zara och den bruna jackan i storlek jämfört med den i 36 från hm?

Postat av: Louise - Mamma till Vincent

Publicerad 2010-10-27 12:08:17

Om du inte redan har sålt jackan med päls är jag redo att köpa den av dig på stört! Om du har sålt den är jag intresserad av "mc jackan" med fårull. Eftersom datorn är trasig för tillfället nås jag på mitt mobilnummer 0761366743, vore jätte gulligt om du ville höra av dig! :)

Postat av: rebecca

Publicerad 2010-10-29 18:41:56

Är skinnjackan utan päls såld?

Du svarar nämligen inte på mitt mail jag skickade för en vecka sedan. Hör gärna av dig! Kram

Postat av: Amanda

Publicerad 2010-11-04 10:04:51

hejsan! är den mörkbruna zara jackan såld? vill köpa!:D

Postat av: Gisela Axelsson

Publicerad 2010-12-06 12:16:36

Hejsan, jag är intresserad av HM jackan! Skulle väldigt gärna vilja ha den! JAG VILL VERKLIGEN HA DEN! är beredd att ge en riktig slant! Hör av dig till min mail och döp mailet till HM-JACKAN!



MVH Gisela

Postat av: Therese

Publicerad 2011-02-26 18:51:18

Är intresserad av jackan från HM med päls och jackan från HM med fårull om någon av dem finns kvar vill säga.

Postat av: Gry

Publicerad 2011-09-13 19:57:45

Hej :) jag är intresserad av Skinnjackan från hm med pälskrage! Finns den kvar?

Postat av: Miranda

Publicerad 2011-12-10 18:27:35

OMG! skulle kunna döda för jackan med päls högst upp, VILL HAA, HA, HA! snälla säg att den finns kvar <3



kramar Miranda <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela