Publicerad 2010-10-03 10:34:20 i Livet i Gnesta,

Lördag & överasskningspartay!


  

Lördags Outfit:
Spetsklänning från H&M
Tweedkjol från: H&M
Skor: Nelly
MC-Jacka: H&M

(Om jag får säga de själv, så kände ja mig JÄVLIGT snygg igår..) haha.

Igår va de ingen vanlig födelsedag för igår var det Maddes 20-årsdag! En stor ÖVERASSKNINGSFEST!
Och SOM den blev lyckad.
Vi har hållt tyst, sååå många människor! Och vi har lyckats.
Klockan sex så va vi 40 personer samlade på hotellet och väntade på den kidnappade bruden! Hon kom in med en ögonbindel, och sa: shit, ja har ju handsvett! Alla höll sig för garv... Mickis tog av den, då kom: JAAA MÅ HON LEVA! <3 Och vilken chock! hon blev så LYCKLIG!

Sen blev de middag och vin. Biff, bea och pommes! och såklart Kaffe & Tårta.
Jag missade dock den då ja sprang hem till en ledsen tjej som saknade sin mamma lite för mkt.
Satt här en stund, och gick ner igen med mamma som följde med och gratta madde.

Igår spelade BACCUS på Hotellet.
Jag har ALDRIG i hela mitt LIV beskådat LIKA mycket folk på hotellet i HELA MITT LIV! Gick inte ens att ta sig fram, inga platser och de va KÖ!!!!
Helt otroligt.

Roligt som fan va det och folk blev alldeles chockade över att jag va där! Men... Klockan 00.00 så kände ja att jag hellre ville krypa ner i ett stort täcke och kramas med Wilja! Så jag kom hem, och där ligger tösen och sover som en liten padda på sin gudmor! <3 vilken syn, mina allra bästa samlade. De kändes i hjärtat! Älskar er.

Tusen tack till Mimmi och Maria som va hemma med min taliban! och att de gick så bra som de gick. Ja va ju faktiskt bara hemma TRE gånger och checkade läget ;)

Postat av: emlia

Publicerad 2010-10-03 13:12:17

skitsnygg outfit, på en snygg mamma :D

Postat av: naiana mendoca

Publicerad 2010-10-03 16:32:57

DU VAR HELT OTROLIGT VACKER IGÅR! kram på dig gumman

Postat av: jenny

Publicerad 2010-10-05 09:44:57

Jag måste säga att du har riktigt snygg kropp. Och världens sötaste prinsessa. Hon är jätte söt

Postat av: Therese - Mamma till Kelian

Publicerad 2010-10-05 23:50:26

Hej bruden! :D

Hoppas allt är bra med dig och familjen!

Var så länge sen man såg dig nu! Försökte smsa dig men jag vet inte om jag har rätt nummer till dig, det gick inte att skicka iväg. Hade tänkt fråga om du ville iväg till tuben i Farsta imorgon på öppna förskolan.. Men nu är det nog försent, haha :p

Vi får fasiken ta och höras någonting! :D

KRAMAR från mig och Kelian!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela