Publicerad 2010-10-13 09:39:15 i Frågor & Svar,

Frågor & Svar


Från Emelie:
Ni har inga planer att skaffa fler barn? Annars vore det ju kanske smart/roligt att ha kvar kläder från när Wilja var liten.

Svar:
Jo! Vi vill jätte gärna ha mer barn, och det är ganska snart.
Men, vi har inte gjort oss av med allt? Utan vi har haft kläder i ÖVERFLÖD! och hälften har vi knappt hunnit använda. Så jag VET att jag inte kommer sakna detta då vi har två kartonger till i strl 50/68.

Kram!

Postat av: luffi

Publicerad 2010-10-13 09:59:09

God morgon!



Allt bra borta hos dig?



Ha en underbar dag! Kram Luffi

Postat av: Hannele - nybliven 2barnsmamma

Publicerad 2010-10-13 11:53:16

svar:

ah okej då förstår jag ^^ hihi



ang om ditt inlägg

så sålde jag mkt bebiskläder förut och det är jag tacksam över, det finns kläder som jag har behållt som minne m.m. men det är inte mkt, ungarna växer ju som ogräs o.O

Postat av: anonym

Publicerad 2010-10-13 14:08:14

jag undrar lite om vad du jobbar med? När du inte rär mammaledig alltså. Och är det någonting du vill jobba med hela livet?

Postat av: cassandra, mamma till josefin och gravid med lillebror

Publicerad 2010-10-13 20:44:07

Okeej! kan ju vara så att hoin bara "provade plagget" För de är den prislappen! Känner som sagt igen den!



Sen nör du svarar på denna kommentar ovan så känns de ej så tacksam att ge er saker! De känns som ett misstag att man är snäll och gör de! Dom kläderna är ej billiga + att ni fick en dyr skötväska! Jag är liksom snäll och ger er dom sakerna! Så de käönns lite surt när du säljer + skriver som du gör!

Men jag skiter i de, fast man blir lite små irreterad!



Okej, vitt rekommenderar jag ej ;) de blir jätte smutsigt fort :P iallafall nu till vintern :P haha!

Postat av: Millah

Publicerad 2010-10-13 23:01:36

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

Postat av: Anna

Publicerad 2010-10-14 23:06:34

När vill ni att nästa barn ska komma?

Postat av: naiana mendoca

Publicerad 2010-10-15 16:53:48

varför skaffa fler barn nu? ta det lugnt och vänta tills Wilja börjat i skolan. vill gärna ha svar så du kan skriva till min hotmail för den får du ju varje gång jag skriver en kommentar. men på min blogg kan du ju inte skriva svar för den är lösenordsbeskyddad för att en tjej inte ska komma åt den och skriva massa elaka saker.

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-10-16 11:10:59

blogg pause? :(

Postat av: Frida

Publicerad 2010-10-17 00:16:13

Men var har du tagit vägen! :O

Postat av: Caroline

Publicerad 2010-10-17 00:18:34

Hoppas allt är bra med er! :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-10-18 02:37:14

var har du tagit vägen? :/ hoppas inte att du har lessnat på att blogga?! :(

gillar din blogg! :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-10-18 08:07:01

Men Patricia, varför ingen uppdatering! Jättetrist :(

Postat av: Sofia Sjölund

Publicerad 2010-10-18 11:20:08

Hej!

Hittade din mail via internet :) Såg ingen privat mail till dig så jag ska göra mig kort här. Jag studerar till socionom och är nu mitt uppe i min C-uppsats som handlar om unga mödrar. Nu för tillfället söker jag unga tjejer som redan har fött barn för en intervju. Skulle bli ytterst tacksam om du skulle kan tänka dig att ställa upp? Intervjun är inte alls avancerad och allt dokumenteras anonymt.

Det kommer bli ett jätte intressant arbete, är du intresserad hör gärna av dig :)

Ps. Alla som ställer upp får också ett exemplar av mitt arbete.



Hör gärna av dig!

Min mail är [email protected]



Med vänliga hälsningar/

Sofia

Postat av: Charlotte - Mamma till Nikita

Publicerad 2010-10-18 12:17:46

Nej nu saknar jag faktiskt er så nu får du uppdatera lite tycker jag! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela