Publicerad 2010-10-03 00:51:06 i Livet i Gnesta,

DÄRFÖR.


ANONYM:

sluta blogga? det var ju snällt emot henne som jobbat så hårt me o få en fin design på din blogg..som ett skott i nacken? allt jobb i onödanppmärksam..o MÅSTE du ha så jävla mkt uhet för o blogga? orka

SVAR:

Och du är ju alldeles för jävla DUM I HUVUDET! Handlar inte om Cassandra, och det vet hon GOTT och VÄL. Designen är underbar och jag bara ÄLSKAR den. Att jag väljer att TÄNKA på att Pausa har väl ingenting med den att göra? Utan att jag bara inte KÄNNER för att skriva! Och herregud, så jävla patetiskt av dig att kommentera anonymt på de här! OCH VAD I HELVETE RÖR DE DIG?!!!!.
Som ett skott i nacken? Hur dramatisk är inte du på en skala? - ta och skaffa dig ett liv. Dumma männsiska!

och Cassandra, läser du de här. Så känner du nog mig bättre än så och VET att jag inte slutar blogga för din design? att jag ens går in och skriver ett svar.

Postat av: Madde

Publicerad 2010-10-03 01:35:11

DUHHHHHHHHH vilken idiot människa!

Fast jag tycker inte du ska sluta blogga, blogga om det du känner för och när du känner för dig....Då är bloggen som bäst!

Skit sedan i vad och om folk kommenterar, du vet ju att din blogg är super ändå! =P

Postat av: Emeli

Publicerad 2010-10-03 08:55:58

Vilka idioter det finns... Om du nu tar paus hoppas jag att du är tillbaka snart :)

Postat av: Lisa

Publicerad 2010-10-03 10:26:28

Tråkigt med anonyma kommentarer... ett litet tips: http://www.webbverktygen.se/guide_raknare_bloggse.php



Där kan du se vart ifrån personen kommer, ipadress etc etc...

Hoppas att ni får en bra dag! Ha det bäst..

// Lisa

Postat av: Charlotte - Mamma till Nikita

Publicerad 2010-10-03 11:21:42

åh jag herregud vilka idioter det finns! Det finns verklligen folk till allt!



Kul med lite uppdatering här iaf, går fortfarande in varje dag ifall du skrivit ;)

Kram!

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-10-03 12:09:32

öh oj va du blev arg? jag emnade inge illa. O jag menade verkligen inte at du slutar blogga pga designen. Jag menade, inte så kul att hon fixat o jobbat m din design o sen slutar du blogga nästan precis efter. inte så kul för henne kanske. var bara det jag menade. Bero om URSÄKT för att jag lät otrevlig, men jag menade inge illa. men de va ju skönt att du inte tänkte sluta blogga..än iaf,,, gillar din blogg

Postat av: kine

Publicerad 2010-10-03 13:40:15

Jag tycker att du skall göra precis som du känner för!!

Även fast jag precis har hittat till din blogg (följt den några veckor nu och lagt till dig på bloglovin) tycker jag det skall bli tråkigt om du slutar :( Bästa mamma bloggen jag har läst!!

Men saknar en mail adress som man kan skicka dig frågor :/



Kram K

Postat av: cassandra, mamma till josefin och gravid med lillebror

Publicerad 2010-10-03 16:33:59

Vilken rolig kommentar ;D jag tar inte illa upp iallafall :P hahaha!

Postat av: carro

Publicerad 2010-10-03 18:38:46

haha men herregud, som om det skulle vara en anledning ens en gång... folk är alltför roliga (tragiska) ibland. Jag tycker din blogg är sjukt rolig, intressant och äkta. Jag inspireras av dig och din kärlek till din dotter. Du är så stark och Wilja, hon är ju så himla rågullig. Längtar tills jag får en liten egen också, dock känner jag mig inte redo än, tyvärr.. :( men en dag, och jag lääängtar så! hihi. Keep up the good work!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela