Postat av: Cissi - Mamma till Vidar

Publicerad 2010-10-29 23:08:43

Nej! Nej! Nej! :D

Du måste mena det näst bästa. Nog för att dem blev fina, men Wilja är väl ändå det bästa du har gjort? :P

Postat av: jennifer

Publicerad 2010-10-30 00:06:50

hur kan du älska nått som ser liadant ut?

ser ju ingen skillnad änns..dom ser ju precis lika dana ut som innan:) så bortkastade pengar:):)

Postat av: Hannele - mamma till 2 underbara prinsar <3

Publicerad 2010-10-30 09:16:30

Svar:

Tack så mycket ^^

Aaah..var inte så farligt tycker jag, hur länge håller det där i läpparna då?



ah haha..ja jag tkr att det var svårt att välja men varsågod :P haha..

Postat av: Linda - Mamma till Joline

Publicerad 2010-10-30 09:37:51

Skitsnygga! Hur mycket kostade det att göra?

Postat av: caroline

Publicerad 2010-10-30 11:58:59

Det är ju hur fint som helst!! Jag önskar jag hade lite pengar över så skulle jag fylla på lite i överläppen jag också. En vacker dag kanske det händer ;)

Postat av: Malin

Publicerad 2010-10-30 12:12:33

dina läppar blev ju jätte snygga :) vart gjorde du dom?

Vill också säga att jag ÄLSKAR din blogg <3

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-10-30 12:43:52

va fint de blev! :)

Postat av: Elin Palmgren

Publicerad 2010-10-30 13:18:14

Fint :)

Skulle du kunna lägga upp en före och efter bild? jag ser faktiskt inte så mkt skillnad om jag ska vara ärlig :P

Hur mkt kostade det??

Postat av: Marie

Publicerad 2010-10-30 17:08:29

Snyggt! Tur som fan att du gjorde det med stil, inte många som gör det i dagens läge haha!

Postat av: naiana mendoca

Publicerad 2010-10-30 21:37:39

I LOVE YOUR NEW LIPS

Postat av: nathalie - mamma till Medina

Publicerad 2010-10-30 23:58:08

haha "jennifer" .. konstigt att dessa komentarer alltid är utan blogg adress??

pinsamt.. yttra dig inte om du inte kan stå för det du SÄGER.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela