Publicerad 2010-11-04 00:50:01 i Livet i Gnesta,

Kvällen.


Som sagt, jag har ingen dataladdare hemma, då jag råkade knäcka av den andra! så just nu utbuttjar jag mimmi så hon får komma hit med sin en sväng, så jag får ladda upp datan! ;D nu är den nere på 50 procent igen och jag börjar få panik! ska inhandla en ny till helgen, utan dator: ingen Patricia! och med en man som jobbar 85% av tiden så är de smått förjävligt att verkligen inte ha nånting att göra! och att kolla era bloggar när Wilja sover, är lixom det jag gör?

Jag vill så hemskt gärna ha en systemkamera! har fotat Wiljas uppväxt med en IPhone.. Hur kul är de på en skala? och bara bilderna Jennifer tog, de är verkligen en sådan enorm skillnad.

Har kollat på Changeling och Soraya M idag, (IGEN). Jag torterar mig medvetet!
Hemska filmer båda TVÅ.

Imorgon ska Mimms till Camilla, så jag ska SNO hennes laddare tills på Fredag, UTAN att knäcka den! ;)

Och till er som har skickat så fina kommentarer utan blogg eller mail att svara till, så TACK!

Postat av: Jannika

Publicerad 2010-11-04 08:18:04

Ja absolut!! våga var ordet.. :D bra att du blev nöjd!

Postat av: Patricia, mamma till underbaraste Saga

Publicerad 2010-11-04 08:52:09

Jadu jag skulle aldrig våga klippa så kort faktiskt, var nog att jag lkippte av mitt rumplånga hår förut till page, vilket var ganskka snyggt iof men jag ångrar det idag :P

Postat av: Josephinewestling - Mamma till Vira

Publicerad 2010-11-04 08:57:57

svar: ja men eller hur en systemkamera är bäst. du måste köpa en. Jag filmar även med min, HD! grymt roligt att ha sen ju.



ja det gäller ju bara att man vågar klippa av sig håret, du passar grymt bra i det, blir ju fan sugen själv :P hihi

kram

Postat av: Lisa

Publicerad 2010-11-04 11:28:06

Jag mailade dig på facebook istället, enklare så :) Ha en bra dag! Kram

Postat av: Carro - Mamma till Adam & Alisha

Publicerad 2010-11-04 16:04:10

Ja det är bara det jag tycker känns jobbigt, jag vill gärna ha någon som kommer hem från jobbet som jag kan berätta hela dagen för men hur många vänner orkar egentligen lyssna och bry sig om hur mycket barnen ätit, gjort osv :P



Tack så mycket gumman!

Postat av: Rebecca D

Publicerad 2010-11-04 16:58:59

Hej! Kolla www.denize.se hon säljer en systemkamera :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela