Publicerad 2010-11-15 21:58:01 i Recept, mat & bakelser,

Farsdags-bak <3




  

Jag bakade till Simons överasskning på Farsdag också! <3
Mina bästa, eller inte finaste. Men GODASTE cupcakes hittils! SÅÅÅÅ SAFTIGA <3 Smakade muffins, men mer som våffla? haha! vet inte hur ja lyckades! alldeles krämig, och jordgubbarna i bara smalt i munnen.
När Simon kom hem på natten så fick han ett fint fint brev från mig och Wilja, och en muffins med ljus i ;) haha.
Sen sa han: Men älskling... Jag är ju ledig imorgon! :D Så, han fick den lite i förtid!^^, jag som hade hållt mig vaken till 02.00 bara för o gratta honom lite!



Bara en såndär spontan dag i veckan...
Jag fick sovmorgon! simon tog Wilja och lät mig somna, vaknade 11.30! Första gången på HUR länge som helst... Fick också frukost på sängen, och dessa blommor fick jag också! <3 En lixom: Bara för att jag älskar dig present!
Skojar ni om de gjorde min dag?
Är så lycklig över att du är min.

Sen till de roliga.... Efter en stund så säger han: Patricia.. Du vet de där spelet jag pratade me dig om förut? De har lixom släppts idag! så jag undrar om ja inte snäälla får åka och köpa de för 800:- ? Haha. Han VISSTE att jag inte kunde säga nej ;)
Fuling!

Postat av: Sanne

Publicerad 2010-11-16 17:42:09

Var det möjligtvis cod? ;)

Det köpte nämligen min man också...

Karlar alltså... :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela