Publicerad 2010-11-03 20:33:18 i Livet i Gnesta,

En skönhet klär i allt ;)


  

För och efter.... Ja, va säger man ;)
Har fortfarande inte vant mig.
Går fortfarande förbi spegeln och blir lika chockad varenda gång! :D Men..... Jag trivs faktiskt i de måste jag säga! Tycker ja passar i de bättre än jag trodde.

Idag har vi fikat hemma hos Madde & Elliot med Mimmi & Liam. HUR mys som helst, måste jag göra oftare^^,
Satt i extensions på Norea idag! SÅ JÄVLA fin blev hon!

Nu är de film med M & L med Mamma, Natchos, dipp & natuuuurgodis.

Postat av: Johanna

Publicerad 2010-11-03 22:06:33

jävlar vad snyggt det blev:P du kanske kan ta dig ann mitt hår när jag kommer ner i slutet av november?:P

Postat av: Caroline

Publicerad 2010-11-03 22:15:56

Du är SNYGG :)

Postat av: nathalie - mamma till Medina

Publicerad 2010-11-03 22:16:56

vad snygg du bleeeeev!!!!!!

Postat av: Sofia

Publicerad 2010-11-03 22:37:38

Wow! Coolt med ny frisyr tycker jag och supermodigt att göra en så stor förändring! Klipper du dig själv??? Önskar att jag också vågade förändra mig både med färg och frisyr...men nu har jag gått 15år med samma frisyr så när som på att benan är flyttad ;) Nä, fasen vad roligt, nu känner jag mig inspirerad till en förändring!!

Postat av: Miia mamma till My

Publicerad 2010-11-03 23:27:19

Ja rubriken stämmer in :) men vad har du i ansiktet?

Postat av: Anna

Publicerad 2010-11-03 23:53:14

Så lite så! :)

Och ja nöjd ska du vara, det blev verkligen sjukt fint på dig!

Hade jag bara haft naturligt rakt hår, hade jag säkert också försökt ge mig på någon vågad eller fräck frisyr men med mina lockar kommer jag se ut som ett troll och behöva hålla på med evigt plattande! :p

Men jag ser fram emot fler bilder på det, underbar frisyr på dig! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela