Publicerad 2010-11-04 19:08:13 i Livet i Gnesta,

Dumma människor!


Folk & Tradera!
Förlåt, men varför är folk så jäkla dumma?! :S

Alltså, i min annons står de KLART och tydligt vad skon har kostat mig! Alltså: 249:- Men sista budet hamnade på 660?! :O sjukt mycket pengar! och hon kunde ha köpt sig TVÅ nya par skor!
Visst, hur bra som helst för mig. Men känns som en fet blåsning?
Äh, hon får ta och läsa själv! inte mitt problem, KLIRR i kassan! :)

För övrigt har jag haft en skit tråkig dag.
Någon som vill GÖRA nått imorgon? fika, stan! Whatever :) en liten egen mammafika!

Postat av: Hannele - mamma till 2 underbara prinsar <3

Publicerad 2010-11-04 21:49:05

Hurra skulle jag fan göra om någon köpte mina ungar skor så där dyrt :P

Postat av: Miia mamma till My

Publicerad 2010-11-04 21:52:58

Hade vi bott närmare så hade ja inte tackat nej :)

Postat av: REBECCAS

Publicerad 2010-11-05 10:03:59

haha men se till o få pengarna innan du skickar skorna så du inte står där utan ett öre.. tur att folk inte ens märker hur mycke överpris dom själva väljer o lägga ;)) :D

Postat av: Moa

Publicerad 2010-11-05 19:31:20

hihi, då får man ju skylla sig själv om man inte läser ordentligt :)

Postat av: Hannah

Publicerad 2010-11-07 20:38:32

hahahah känner igen det där, har varit med om det en massa gånger själv! men så kommer jag på ibland, att de som köpt dem kanske sitter i en håla som inte har såna skor och inte hittat dem någonannanstans än på tradera och blir skitglada för köpet :) annars är det läskigt hur korkade människor kan vara ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela