Publicerad 2010-11-24 01:08:26 i Listor / sanningar om mig,

Dag ELVA - Mina syskon!


Kommer bli en.... lååååång lista! ;)

Bartek Lindh född 86:

Han är den bästa, och egentligen enligt mig den enda brodern jag har! Han är yngst efter mig, ja är självklart minst och kaxigast. Vi har inte samma Pappa, utan hans Pappa kommer från Polen!
Han va 4 när jag föddes! :) Han är utbildad till Socionom, jobbade ett tag och kom på: Hey! De här är inte jag.
Så han tog sitt pick och pack, rodde med båten över till Gotland där han studerar Tv-spelsutveckling! (han har ALLTID varit ett stort fan av det). Han har en pojkvän som heter Buddha! och de nalkas FÖRLOVNING, så GRATTIS!!!! <3

Gosia Blom född ....?

Vet att du kommer läsa de här. Men blir du inte 35 iår?
Jag är sämst, och du för förlåta mig! :P Hon och jag har samma mamma, men hon har samma Pappa som Bartek!
Alltså, dom är helsyskon. Hon har gett mig TRE underbara syskonbarn som heter Moa, Simon och Alva! Jag har många bilder på henne och barnen här i bloggen, och pratat om dom OFTA!
Hon jobbar som förskolelärare och special-lärare i Polska! :)
Och hon är någon som alltid funnits här, oavsett om jag varit ett litet AS!

Licky Lindh

Syster på Pappas sida! Träffades flera gånger i veckan när jag va mindre.
Men hatade att åka till henne då hon ALLTID la sig i och skulle leka min mamma! hon är närmre 38.
Vi har INTE någon bra kontakt då hon baktalar MIG fast vi inte känner varandra till vår EGNA Pappa.
Kan säga massa hemska saker hon gjort mot alla i närheten. Fy!
Jag gillart inte helt enkelt.
Och jag är inte Ledsen över att vi inte har en kontakt! mest stelt och jobbigt när man ses.
De är lite PINSAMT att vara avis på sin syster som är 18 år yngre....

Kenneth Lindh

Lickys helbror, skiljer ett år mellan dom.
Träffades och åkte utomlands tillsammans jätte mkt när ja va yngre! han är STÖRTSKÖN och jag älskade att vara i hans närhet. Han jobbar tillsammans med Pappa som egenföretagare som plåtis!
Bor med sin fästmö johanna och deras dotter Julia, väntar tillökning till våren.

Tony

Min äldsta bror, som pappa fick när han va kring 20! så han är kring 50?
Ingen kontakt alls. Förutom att han har två döttrar! jag blev Faster när jag va 3....

Camilla Blomstrand

Pappa fick reda på att hon FANNS när hon va 13 år?! Och dom fick en JÄTTEFIN relation på en gång.
Hon är helt underbar och inte ett enda ont ord om henne! hon har tre barn, Simon, William och Emma! Hon bor ute på Ekerö med sin fästman. Hockey är passionen i deras liv! ;D Träffas då och då. Och hon är fantastisk!


Som sagt, jag har en konstig.... Konstig relation till mina syskon!
Men Bartek & Gosia, dom kommer alltid finna mig nära hjärtat.
Har dom att tacka så otroligt mycket för <3 Jag älskar er

Postat av: Jannika mamma till Jillian

Publicerad 2010-11-24 09:38:36

Älskar namnen Bartek å Gosia! Asballt! Lite halvcrazy namn som mina syskon typ. Viking och Rakel:)

Postat av: Nicole - mamma till C

Publicerad 2010-11-24 11:03:12

Saligt blandning av syskon minst sagt :) kul ju.

Min familj är ibland för svensson (normalaktig).

Mamma, pappa och två barn lixom.



Kommer du möjligtvis upp till stan på lördag?

puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela