Publicerad 2010-11-17 22:05:43 i Livet i Gnesta,

Bloggkris!!


Hur ska jag göra denna blogg rolig igen?
Den har verkligen tappat ALL liv & all GLÖD!
Behöver verkligen ERAN hjälp, annars är de ingen mening med att fortsätta.

Vad vill NI läsa mer av?
Ska jag skriva mindre eller mer av något?Har jag tillräckligt med bilder i min blogg?
Ska ja införa: Dagens outfit, eller skiter ni blanka fan i det? :P
Ska jag införa: Dagens inköp?

HJÄLP MIG ANNARS LÄGGER JAG NER! :D

Mina läsare har försvunnit dramatiskt så de nästan är sorgligt! :P Nått fel måste de ju lixom vara.

Postat av: Amanda

Publicerad 2010-11-17 22:23:30

Har simon kommit hem igen? Jag tycker faktiskt att bloggen är bra som den är! Bilder gillar vi. Du är aldrig blyg för skriva om någonting. som t.ex. bråk, sex osv. Det gör det till en bra blogg! Man vill inte läsa om någon som utger sig från att vara perfekt. Man känner igen sig när man läser din blogg.

Kör på bara Patricia!

Postat av: Emilia

Publicerad 2010-11-17 22:28:09

nu ska jag säga vad jag tycker:

Fortsätt med såhär bra uppdatering.

Videoblogg

dagens outfit både på dig och wilja.

dagens inköp va en bra idé.



bilder har du lagom med :)

men det kan aldrig bli för mycket.

du kan ge tips, på smink, hår och sådant.



aa de va några förslag.

pussss

Postat av: Frida

Publicerad 2010-11-17 22:30:58

Postat av: emma

Publicerad 2010-11-17 22:31:57

Jag tycker du ska fortsätta på som du gör, kanske lite mer om vad ni gör om dagarna och bilder till varje inlägg. En eller flera bilder i inläggen är alltid kul, ibland kan det bli lite för många bilder.. och då tänker jag att det kanske är roligare att dela upp de i olika inlägg :) Outfit är väl kanske inte så kul längre, men en bild på hur du och wilja ser ut.. eller ja, det kanske är outfit? haha, menar bara att för min skull behöver du inte skriva allt du har på dig och var du köpt det. videobloggar är alltid kul, eller en snutt på söta wilja :)du har ju varit utan internet ett tag och ibland har det varit långa uppehåll och det är kanske därför du tappat ett par läsare.. men om du fortsätter uppdatera som du gör nu så kommer du säkert få många igen, du skriver bra och har en intressant blogg. hoppas du får fler råd än vad jag gav och hoppas du fortsätter att blogga på, I LIKE it ;)



/Kram Emma

Postat av: Nina - mamma till Ludwig

Publicerad 2010-11-17 22:32:18

Va? Jag måste ha missat nåt? Jag tycker den är lika bra som den alltid har varit :) Mer bilder kanske,så fina bilder :)

Postat av: Frida

Publicerad 2010-11-17 22:32:48

Jag tror de bara försvunnit pga dålig uppdatering, när ditt internet knasat. När det INTE knasar så är det bra uppdatering och alltid intressant läsning, fortsätt så. Tycker din blogg är så härlig för att du skriver om ALLT, t.ex. att du och Simon bråkar osv, man får se alla sidor liksom. Det är inte alla bloggare som vågar göra det (inklusive mig).



Creds till dig och fortsätt som du gör, du är bäst. PUSS!

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-11-17 22:56:03

jag tycker om din blogg.

jag gillar spec det du har börjat med nu. det dag 1/30 osv.. MODIGT!! :)

jag tycker inte att det känns som att du har bloggtorka. du har ju massa nya inlägg hela tiden! :)

Det hade varit så tråkigt att du hade slutat blogga.. :(

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-11-17 23:07:57

VIll läsa lite mer om dina tankar, rädslor, sorger, glädjen..ja rättarre sagt mer TANKAR i dina inlägg mer

Postat av: Emeli

Publicerad 2010-11-17 23:13:16

Jag tycker du ska fortsätta som du gör, nu när du har en riktigt bra kamera lägger du ut så fina bilder! Den är bra nu igen! :)



Kram

Postat av: Miia mamma till My

Publicerad 2010-11-17 23:16:08

jag tycker den är bra som den är. du har lite av varje och den är intressant att läsa. Så fortsätt du :) JAg lämnar dig INTE :)

Postat av: Martina

Publicerad 2010-11-17 23:52:06

Jag älskar verkligen din blogg och har följt med i den väldigt länge nu! Tycket den är väldigt intressant i och med att du verkligen öppnar upp dig i allt som du skriver. Också väldigt roligt att du lägger upp mycket bilder.

En sak som du tog upp lite då och då tidigare i bloggen var bl a vad ni käkade till middag. Verkade vara väldigt bra mat ni åt och man fick en hel del inspiration i den trista vardagen som student.

Förstår att ni kanske inte har samma tid och ork till att "laga" mat nu när ni fått er underbart söta dotter, men nångång då och då vore kul ändå :)

Annars tycker jag att du ska fortsätta på precis samma spår du är inne på idag :D

Postat av: Caroline

Publicerad 2010-11-18 01:03:42

Jag tycker den är perfekt som den är! Alltid lika kul att klicka sig in här! Men kanske dagens inköp vore något, bara du inte känner att du MÅSTE köpa saker bara för det :P

Postat av: sophie

Publicerad 2010-11-18 08:43:38

den är bra men mer uppdadering

Postat av: Anna

Publicerad 2010-11-18 11:44:01

antagligen är det för din dåliga uppdatering, man kan ju inte förvänta sig att läsarna hänger kvar om där inte blir mycket till uppdatering, nu har du ju inte haft möjlighet då och då beroende på brist av sladdar och så, men det är nog något som bidragit till att du förlorat så mycket läsare.

Postat av: Sanne - mamma till lykke

Publicerad 2010-11-18 13:09:00

jag lämnar dig inte heller :)

Postat av: annelie Sandras mamma

Publicerad 2010-11-18 13:46:58

Hej

Dina funderingar om hur det skulle kännas att ev i framtiden bli gravid och få en son. Det löser sig jag lovar

Det finns ju en pappa som får ta tex fotbollen om du absolut inte vill

Men av erfarenhet vet ja att du säkert vill med och titta på er son när han spelar och vad säger att inte dottern vill leka med såna saker och hockey, fotboll mm??? Stoppa henne inte då blir hon en säker och tuff tjej i framtiden och det kan behövas i skolorna här i stan

Annelie Thibia.blogg.se

Postat av: Nickan

Publicerad 2010-11-18 16:57:11

Tycker den är jättebra som den är! Du lägger ut massa bilder och skriver om allt möjligt, personligt och opersonligt.

Precis så det ska vara!

Hade däremot varit kul om du svarade på kommentarer!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela