Publicerad 2010-11-26 00:38:51 i Livet i Gnesta,

Åh, underbara dagen D är här! Pengar på kontot.


VI ÄLSKAR DE VI SER PÅ KONTOT!


Superdålig uppdatering. Jag vet!
Men Simon har inte gillat att ja setat framför datan när han har varit ledig! Eftersom han aldrig är de?
Så! Men nu kommer de igång igen. Han jobbar framöver! HEJ BLOGGEN ;)

Imorgon blir de att åka till stan och inhandla en HELT ny garderob åt lillan! nu är de kris i hennes.
Allt är för litet! Så mimmi gör sällskap och förhoppningsvist MADDE! Kom igen nu.

Satt i förlängning idag, och en till på Lördag!
Återkommer med BILDER och skvaller imorgon ;)

Postat av: Sanne - mamma till lykke

Publicerad 2010-11-26 13:26:57

Pengar gillar vi, även om dem tar slut lika fort :)



Ni verkar ha ett så fint hem!



kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-11-29 09:55:26

MASSA nya inlägg, verkligen!!!

Postat av: E

Publicerad 2010-11-30 11:18:31

Saknar ditt bloggande!! Går in här varje dag för att läsa, din blogg är så himla bra! Saknar dina inlägg och alla uppdateringar!

Ha det bra! /E

Postat av: Frida

Publicerad 2010-12-01 23:25:44

Känns som varje gång man kommenterar nu är det för att fråga vars du tagit vägen, men nu börjar man ju nästan bli orolig?? Hoppas det inte hänt nåt.

Postat av: Carro - Mamma till Adam & Alisha

Publicerad 2010-12-02 20:55:13

Postat av: Carro - Mamma till Adam & Alisha

Publicerad 2010-12-02 20:55:50

Vart har du tagit vägen? Uppdatering.. :P

Postat av: Carro

Publicerad 2010-12-03 11:17:13

Saknar din upt.. ;)

Postat av: Emeli

Publicerad 2010-12-03 11:34:57

Nu var det länge sen det kom någon uppdatering, hoppas allt är bra :)

Postat av: Linnea

Publicerad 2010-12-03 13:12:10

Vad är detta? Inget inlägg på över en vecka? Du som brukar vara så flitig :-) Bloggpause?

Postat av: isa

Publicerad 2010-12-06 07:49:00

men uppdatera! eller dog du?:)

Postat av: Linda mark

Publicerad 2010-12-07 17:50:20

Hejsan babe!

Vet inte om du har fixat en data laddare än. Men vi på Elgiganten (jag jobbar i city)har universal laddare för bärbara datorer, stora som mini. De ligger runt 4-500 kr men passar då till alla

Märken, det är ju bra im nån kompis är förbi med en dator eller om ni är ut på nått fik, eller om ni köper en ny så passar den till den nya också!

Lycka till!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela