Publicerad 2010-05-17 09:19:27 i Livet i Gnesta,

Saknat att blogga? yepp!


Kommentar: sorry men hon är ju inte ett dugg söt...ser ut som en gammal tant! hoppas att hon blir sötare snart annars vill man ju inte fortsätta och läsa denna blogg blää...scary

Jag älskar verkligen att blogga måste jag säga! sluta läs.. Gör mig verkligen ingenting! :)
Är hon så ful så tack för att du är ärlig! eller? äsh.

Postat av: Klara

Publicerad 2010-05-17 09:22:18

Haha men guud vad folk är knäppa! Wilja är dundersöt!!

Hoppas vi ses snart.

Kram!

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-05-17 09:34:54

Men ohh vilken idiot!! Hur pallar folk sitta och säga sånna saker bara för att det e internet?! En bebis e en bebis! Snacka om fegt att kommentera ett barns utseende. Och spec när din dotter e söt!! :)

Hota med att sluta läsa din blogg pga det?! Ja, men det e nog ändå bättre vem vill ha sånna idoioter ändå?!



Kul att du äntligen kan blogga igen!!

Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

Publicerad 2010-05-17 09:36:42

hon är världens sötaste!

Postat av: Katarina

Publicerad 2010-05-17 10:12:13

Till dig som skrev den otroligt dumma & ytliga kommentaren!



Hur kan du säga så om ett barn? Barn är det absolut vackraste som finns. När du själv får barn kanske du inser det..Jag hoppas för din skull att du mognar med åldern och lär dig att en del saker säger man bara inte, hur sarkastisk du än må vara. Du bevisade just vilken oroligt låg nivå du befinner dig på!



Postat av: becca

Publicerad 2010-05-17 10:14:24

men usch, vilken kommentar.

ta inte åt er, hon är ju jättesöt! Det vet ju vi andra, och allra mest ni själva.

Kramar :)

Postat av: Malin

Publicerad 2010-05-17 10:25:59

HAHA! Va de töntigaste jag hört =) De där VET man ju att det är någon, säkert ngn "bekant" som bara hade lust att försöka få dig ledsen! Haha som OM att man skulle bry sig!?



Vem FAN bryr sig om ngn tycker ens unge är ful? Smaken är väl som baken för i helvete. Haha.



Roligaste morgonläsningen på länge ;) Vilken FJANT! =)



Postat av: Sarah

Publicerad 2010-05-17 10:45:50

Hahahah! Hon är ju HELT JÄVLA UNDERBART SÖT eran lilla tjej =)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-05-17 11:34:01

men fy vilka kommentarer du får på din blogg, hur kan man skriva så till ngn???



håller med dig, sluta läs isåfall.. herregud!!



jag e glad att jag har lösen på min blogg när jag ser vlka elaka kommentarer du får.



Hon är jätte söt tycker jag, gillar att läsa din blogg :-)



om du ser min mailadress kan du maila mig så får du användar namn o lösen til min blogg.



Ha en bra dag!! /Carro

Postat av: therese

Publicerad 2010-05-17 12:00:10

haha men gud, vad är det för fel på folk..



får jag fråga vilken napp wilja tog tillslut? vi har samma problem här..

Postat av: Caroline

Publicerad 2010-05-17 12:01:39

Åååååååååååååååh, kan alla sånna idioter bara SLUTA LÄSA och SLUTA KOMMENTERA.. Tycker man en sak så fine, men när man öppnar kommentarerna för att skriva ner det och skicka så gör man det ju bara av ren elakhet och avundsjuka. Narcissister är ni allihopa, mår bra av att trycka ner andra och tänker endast på er själva. Sen undrar jag hur man kan tycka att en bebis liknar en tant!? Haha, det är ju bara att skratta åt för det går verkligen inte ihop. JAG är superglad för alla nya inlägg och tycker att lillan, du och Simon är suuuuuuuuuuuuupersöta allihopa :) Bamsekramar till er alla tre! <3

Postat av: Klara

Publicerad 2010-05-17 12:02:23

Haha att den ens finns folk dumma nog att tycka/säga sånt :P

Tycker du verkar som en supermamma:D älskar din blogg!

Postat av: tittie

Publicerad 2010-05-17 13:43:01

det finns banne mig folk till allt. och än är inte den sista idioten född! ;)



hoppas du inte tar åt dig av sådana kommentarer, för vi är så många fler som älskar din blogg och bilderna på SÖTA wilja :)

Postat av: Johanna

Publicerad 2010-05-17 14:01:52

men fy fan vad jag blir arg?! Hur i helskotta kan man skriva så om en liten bebis? att man sjunker så lågt genom att säga att andras barn är fula. Fy så skamligt!

Postat av: Sanna

Publicerad 2010-05-17 14:26:48

Men gud :S

Driver hon/han eller? Din dotter är ju hur jäkla söt som helst. Jag smälter när jag ser bilder på henne. :D

Skit i dom avundsjuka komentarerna!

Postat av: Anna Levin

Publicerad 2010-05-17 15:00:59

Hej! Jag jobbar på Länstidningen i Södertälje och skulle så gärna vilja skriva om er historia. Jag jobbar med sidorna som heter Familjeliv och handlar om föräldrar och barn, och jag tycker det är coolt att ni blev föräldrar trots att ni var unga och känt varandra kort tid. Har ni lust att vara med? Det vore jätteintressant. Mejla eller ring på 08-550 921 81. Hoppas att vi hörs!



Å förresten är er dotter jättesöt med gosiga kinder!



Hälsningar anna

Postat av: Camilla

Publicerad 2010-05-17 15:08:08

Usch hur kan man med... Människa!!! Lilla Wilja e så söt och underbart rund. Välmående bebis är det viktigaste och den finaste för föräldrarna.. Shee is lovley <3

Postat av: Malin, 19 & Gravid

Publicerad 2010-05-17 16:04:35

haha, löjligt!

Hon är skit söt ju :-)

Postat av: Elli

Publicerad 2010-05-17 18:10:17

Skit i det där. Avundsjuk eller allmänt pantad människa. Din dotter är en liten prinsessa! Men det tror jag du vet själv ändå :) Bara en liten påminnelse!

Postat av: Alexandra

Publicerad 2010-05-17 18:36:22

Om personen nu inte tycker att Wilja är söt så kan den faktiskt sluta läsa! Hon kanske är lite skrynklig men det hör till på en bebis som inte är mer än 7 veckor! Hon är ju fortfarande jätteliten! Jag tycker i alla fall att hon är jättesöt och man ser redan likhet med mamma i ansiktet :) Hoppas ni har det bra!

Postat av: Louise

Publicerad 2010-05-17 21:19:51

Vilken liten stackare är det som skriver en sån kommentar?! Det är ju tragiskt, snacka om att vara avundsjuk!



Om man nu tycker att hon är så ful(vilket är helt ofattbart!)så kan man ju låta bli att skriva det tycker jag!



Nog om det,måste bara säga att det är härligt att du börjat blogga igen Patricia :)

Postat av: Yaowapa

Publicerad 2010-05-17 21:31:43

Jag råkade snubbla in hit av en slump, och måste säga att det är en både intressant, och fascinerande blogg, som haft både vackra bilder och spännande skriv-inlägg.



Dock så förstår jag mig inte på varför man vill provocera en nybliven mamma genom att förolämpa den mest värdefullaste skatt en människa har.



Hur människans standard har blivit idag är sjukligt.



Jag hoppas du inser vad det är du gör av ditt liv, för uppåt går det inte om du fortsätter i sådana tanke banor.



Med vänliga hälsningar, Yaowapa

Postat av: Jenna

Publicerad 2010-05-17 22:00:20

Jag håller med alla föregående talare. =)

Du ser ju bara här hur mycket stöd du får Patricia. Hur många som tycker om dig och din blogg och framför allt din underbara lilla prinsessa.



Kul att se att ni mår bra allihopa och att det inte var någon fara med höften!



Massa kramar till dig!

Postat av: emma - med bebis i magen

Publicerad 2010-05-18 20:18:13

avundsjuk människa som snackar skit skulle jag säga, hon är hur söt som helst!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela