Publicerad 2010-05-16 19:45:32 i Wilja 0-3 månader,

Nu blir de bye bye internet, ses på Tuben imorgon?




Åh, måste säga grattis till Therese som fick en liten Kelian också! :D Du ser hur mkt man missar utan internet, blir ju tokig.
Sitter hemma och väntar på Simon och Wilja! pizzadags för oss, lagom på en Söndag sådär! ;) vi har setat och kollat lite resor till Grekland nu också. Vi har ju tänkt att åka i slutet av aug, då både jag och Simon fyller 20 i sommar. Så de blir en liten present till oss båda! :)

Imorgon så blir det tuben som gäller, ska bli skitkul! så måste kolla upp tåg å allt nu, så jag kommer iväg.
Lite halvjobbigt utan att kunna kolla upp de NÄR man vill här hemma.

Sitter slaviskt här och läser igenom alla era bloggar, FAN va ja saknar er! <3

Postat av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

Publicerad 2010-05-16 23:09:38

många härliga bilder :D så stor lillprutten blivit :D



va kul att vi ses imorgon :D

puss <3

Postat av: Nickan

Publicerad 2010-05-17 08:34:27

Och SOM jag har saknat dig! Nu får jag väl leva på dessa underbara bilder ett tag och hoppas på att de inte dröjer förlänge till nästa:)

Postat av: Lynn

Publicerad 2010-05-21 21:03:38

Jag minns när du var 10 år. Kom och skulle hoppa upp på min "tomte ponny". Tiden går snabbt, nu är det 10 år sedan! Saknar dig ska du veta, oavsett om du fortfarande inte vill svara på mina meddelanden. (Vad jag nu gjort) Men ville bara önska er lycka till =) Kram Lynn

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela