Publicerad 2010-03-09 10:19:40 i Livet i Gnesta,

WOHOO!!


10 dagar kvar till bf idag, och ingen bebis har kommit som många tror, vilket ja förstår!!! men jag har inte haft tillgång till internet, så jag har inte kunnat skriva. Kan inte med ord förklara hur värdelöst det känns att inte kunna blogga nu när ja har så många frågor till er, så mkt tankar att dela med mig!

Jag har haft ont, ont som svartanatten inatt kan jag lova! kan inte gå längre?! undra om de e bäcknet som lurar. Som en molande jäkla värk hela nedre delen av magen och ryggen ner mot rumpan. Och varje steg känns som att springa milen! nej AJ säger jag bara.

Men nu på morgonen är de bättre, har ju kunnat ta mig till pressbyrån iallafall!^^, haha. och vet ni?
Simon har blivit lärare på frejaskolan nu. Helt sjukt! kan kommer ha fysik, kemi, biologi, matte, svenska, eng, allt med dom bråkiga eleverna! ja önskar honom all lycka. Magister Simon kan vi kalla honom nu!! :D

ÅH, hela helgen va supermysig. Mimmi kom ner i Fredags, sen kom madde över. Hur mys som helst, låg och kolla solsidan och snackade hur mkt skit som helst. Sen så i Lördags blev de en heldag på stan! inhandla en ny tunika och ett par tights. De behövdes kan jag lova! herregud, december köpte ja senast kläder? de va som sagt ett tag sen!^^, på kvällen blev det att sätta i öronpropparna iallafall kan ja lova.

Nä, men en superhelg som verkligen behövdes! och mimmi fick se magen för sista gången förhoppningsvist! ;)

Idag blir det att åka mot kungenskurva!! :D pengarna kommer dock in vid 4:a tiden, så får se hur vi ska göra. Om ja frågar om Pappa kan lägga ut sålänge, äh! vi får se. Dags att åka och inhandla spjälsäng! känns som de kan behövas. Och sen blir de färghandling, en ny matta etc. NU ska de ordnas!

Postat av: Caroline

Publicerad 2010-03-09 19:18:41

LYCKA TILL till Simon och "krya på" dig!! :) Kul att du uppdaterat igen, smyger ju in här stup i kvarten och hoppas hoppas att det ska stå NU HAR BEBIS KOMMIT, hihi ;DD



Kram på dig!

Postat av: Mimmi

Publicerad 2010-03-09 20:40:10

Haha ;) Ni slapp ju höra massa stönande iaf? Haha Sjukt att jag har sex tystare än vad jag pratar xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela