Publicerad 2010-03-21 16:24:40 i Livet i Gnesta,

Viderslask & Promenad!


 


Syster kom och överaskade oss med Moa och minstingen Alva idag som va surare än surast. Tror jag har hört henne säga 3 ord på två timmar. Ibland har man pms redan vid tre årsålder! ;)
En kopp kaffe & några mackor senare så bestämde vi oss för att faktiskt ta en promenad fast de va äckelväder.
Så bort med liggdelen på våran vagn, klurade som FAN hur vi skulle få sittdelen att inte vara 'liggandes'. Försökte i minst 10 minuter! då kommer Moa som är 8 år och pekar och säger: ska ni inte trycka in dom samtidigt på båda hållen? KÄFTEN! de visste ja redan. Haha! så hon är genit i våran familj. BRA där, en av oss är det iallafall. Kom ut och tog fasiken en runda på en timma iallafall! va skönt att få komma ut och röra på sig fast de e skitväder ute.

Jag och Simon har iallafall kurat ihop oss här hemma och konstaterat att de faktiskt är Söndag det regnar då FÅR man faktiskt ligga hemma och bara göra ingenting och kolla på en massa filmer i sträck! ^^, jag älskar sånna här dagar med honom. Hur mysigt som helst, och med våran humor ihop så spårar de allting en aning.

Vad gör ni idag? Någon mer som gör INGENTING & har film-maraton? ;)

 

Postat av: emilia

Publicerad 2010-03-21 18:06:56

Jag älskar din blogg, så härlig!

Vill du vara med i min veckansblogg tävling? Anmäl dig isåfall på min blogg innan klockan 21 ikväll!

Massor av lyckoönskningar med eran lilla W. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela