Publicerad 2010-03-22 20:07:37 i Måste ha - Wanties,

Underbara nya kläder!


   

   

   



   


   

Klickade in mig på H&M:s sida, och jag hittade HUR mkt fint som helst! Så nu har jag klickat hem lite nya kläder till mig som ja kan ha i sommar/vår! Har inte unnat mig ett endaste plagg sedan den 23:e DECEMBER! Så ja känner att jag är riktigt värd lite saker faktiskt. Och inte alls så dyrt blev de, ÅH va mys! <3 Å sen fick lillan lite nya sommarkläder också. Har ju inte handlat nått sånt alls, så hennes garderob ska också uppdateras så smååningom.

Postat av: Mia

Publicerad 2010-03-22 20:39:55

Vilka härligt somriga kläder!

Ser att du "går på övertid"... Lider med dig, en dag är som en evighet. Själv gick jag över 17 dagar. :) Snart är din skatt här.

Postat av: Melissa - Vincents Mamma

Publicerad 2010-03-22 21:04:18

sv: tack så mycket :)



gu va jobbigt du kanske inte tålde det eller är lite överkänslig om d blir för mkt lixom..



när ska du ha bebis? antar att ni vet att d blir en flicka eftersom du shoppat flick kläder? :)

Postat av: Plutten

Publicerad 2010-03-22 21:18:57

Din blogg är verkligen helmysig! Ville bara säga det:)



Och jag tycker att erat beslut om att behålla det lilla livet (läste ditt inlägg i Loves blogg) är SÅ JÄVLA STARKT gjort! Samma hände mej och min kille, men vi valde, tyvärr, att ta bort det. Jag ångrar det jättemycket nu. Och avundas er som är så starka, önskar er all lycka!

Dock så planerar vi väl att skaffa en knodd inom en snar, eller ja, framtid:)



Stora kramar till er!

Postat av: Caroline

Publicerad 2010-03-22 21:23:53

Åååååååh va fina grejer!! :)

Postat av: Grynet mamma till lille Vidar

Publicerad 2010-03-22 21:39:44

Får man göra en ny gissning på när lilla fröken tänkt komma? ja jag gör det i alla fall :P

Nu tror jag att hon kommer komma den 24e och hon kommer väga 3850 g :)

Tycker det är så spännande nu att kolla in här för man vet ju inte :)

Postat av: EmelieCatrine

Publicerad 2010-03-22 21:47:59

Varsågod =)



Men gud, tack så jättemycket tjejen! Vad glad jag blir av dina fina ord =) Men slaviskt var väl ändå att ta i, haha. Jag kommer iaf kika in på din blogg fler gånger, är väldigt nyfiken på vem som gömmer sig i din mage - och framförallt vad hon ska heta sen! =)



Stor kram!

Postat av: Linda

Publicerad 2010-03-22 22:48:42

H&M har superfina kläder till dom små, i alla fall till små flickor! Jag har själv klickat hem en hel del från vår/sommarkollektionen till min lilla tjej i magen! :)

Postat av: Johanna

Publicerad 2010-07-24 21:58:22

Tusen tack för tipset. Har letat mig blå efter jeansshorts så tänkte nästan köpa vanliga jeans och klippa och sy själv.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela