Publicerad 2010-03-12 11:43:30 i Gravid med Wilja <3,

SJU DAGAR KVAR!




FÖRSVUNNEN!
Min converse t-shirt är HELT borta, någon som har en susning om vart den befinner sig?
KONTAKTA MIG!

Kom å tänka på den idag, och jag har inte sätt den sen jag flyttade från Saltsjöbaden i somras, och som sagt, det är ett jäkla bra tag sen! så all info uppskattas. ÄLSKAR den verkligen! eller älskade... Blir nog en begravning för den saten.

Vet ni vad som är läskigt?
Jag har slutat känna mig gravid! förutom den lilla kulan på magen så mår jag tiptop.

Ingen halsbränna
Ingen foglossning
Inga sammandragningar
Inge vatten i kroppen
Inte gått upp mkt i vikt
Inte ont nånstans eller svullnat upp..
Nä, tror fan jag slutat vara gravid med en supermage! är nog bara skengravid.

Därför känns de här med förlossningen så LÅNGT bort! de känns inte verkligt?
Som en evighet fram tills dess, fast det bara är SJU dagar kvar.

Postat av: Denize - Mamma till Emilia & Liten i magen

Publicerad 2010-03-12 12:23:56

Låter som lugnet före stormen! Många säger ju det att dom mår tiptop precis innan det startar... spännande :D



Jag bor i Nynäshamn, typ 40 min utanför Sthlm.. men hit flyttade jag för mer än ett år sen så jag vet inte om det är det du syftar på :P

Postat av: Caroline

Publicerad 2010-03-13 01:06:28

Härligt att du mår så bra! :D

Bloggen rullar igen, wohoo.. Kika in om du vill läsa om en massa strunt :D



KRAM och lycka till!!

Postat av: Snart pappa

Publicerad 2010-03-13 02:32:47

mysig blogg.Här ska jag titta in fler gånger =)Lägger till dig på bloglovin. Hoppas du gör det desamma om du gillar en graviditetsblogg som kille bloggar om =)grattis till det kommande barnet

Postat av: julia

Publicerad 2010-03-13 12:34:04

Jag har följt din blogg ett bra tag nu och jag tycker verkligen att du är så modig. Jag läst ganska många bloggar om graviditet men inte alls fastnat för dem. Du verkar så jordnära och verkar veta vad du håller på med. Ni kommer lyckas i livet och jag håller tummarna för ert barn som snart kommer!



KRAM!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela