Publicerad 2010-03-14 15:12:10 i Gravid med Wilja <3,

Lillans! <3


Här är lillans lilla hörna! är inte riktigt färdiga, men de här va samma dag som vi målade om inne i sovrummet. Så vi ska sätta upp lite mer mysiga saker på väggarna kring sängen. Och göra iordning hela hennes lilla krypin!
Blev inte sängen som vi ville va från början. Leksvik, blev en SINIGLAR. Lite billigare, men den blev fin iallafall tycker jag! inga konstigheter. Och sparade 700, så helt okej.

Vad tycker ni om färgen i sovrummet? är en nougat färg, men tänkte måla om en gång till. Är inte riktigt nöjda, den blev lite fläckig på vissa ställen. Men det är för att färgen va så tunn i sig själv! men de ska nog bli braaaa.

Postat av: madde

Publicerad 2010-03-14 15:28:18

SUPERFINT både i vardagsrummet och lillans hörna!

Postat av: Caroline

Publicerad 2010-03-14 15:51:15

Kanonsnyggt! :)

Postat av: Nicole

Publicerad 2010-03-14 16:23:39

det blir vad man gör det till.. hade aldrig kunnat tro att det där var den billigaste sängen.

superfint!

det är kreativitet som är grejen, inte ha som alla andra :)

Postat av: Sanne - bloggdesigner

Publicerad 2010-03-14 17:53:48

GUUD så fint!!! Jag är helt kär! Får jag dela lillans plats med henne när hon kommer? ;) hihi!

Hoppas allt är bra med allt! Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela