Publicerad 2010-03-25 19:07:38 i Magbilder med Wilja,

Lilla skatten.


 

Haha! att lillan älskar att ligga till höger om min mage är de ingen tvekan om! Se hur de ser ut! :D Ska fasiken filma när hon rör sig från sida till sida.

Borde jag börja videoblogga? :D

Postat av: edvina

Publicerad 2010-03-25 19:32:55

jaa, jag tycker du borde börja videoblogga.

hoppas lillan kommer snart

kram

Postat av: Julia 20 år och två barnsmamma

Publicerad 2010-03-25 20:27:03

Ingen bebis ännu? :)

Postat av: Caroline

Publicerad 2010-03-25 20:51:18

JA DET BORDE DU, skulle va så gryyyyyymt kul! :D

Postat av: Frida

Publicerad 2010-03-25 22:28:52

Jaa, skulle vara hur roligt som helst med videoblogg :) hoppas allt är bra med lillan därinne, kram!

Postat av: Amanda & Oscar

Publicerad 2010-03-25 22:57:54

Åh det där är ju så coolt! Jag känner precis hur det känns :)

Postat av: Jenna

Publicerad 2010-03-26 09:16:09

Haha, det där kommer jag ihåg. Brukade puffa lite på honom så att han skulle lägga sig i mitten. Han låg alltid till vänster!

Postat av: masse

Publicerad 2011-12-21 22:31:45

ja du hade min fru haft sådana sexiga underkläder även när hon var gravid och annars också så hade jag inte bangat för en tredje.riktigt läckert .Och sexigt .för det är härligt med en sexig gravid kvinna.God-Jul . Masse

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela