Publicerad 2010-03-27 13:10:11 i Livet i Gnesta,

Efter regn så kommer solsken!


Hur kommer det sig att vi har varannandags-väder här i sverige? Alltså den senaste veckan har jag verkligen lagt märke till att ena dagen är det sol, andra grått, tredje sol, sen regn? Jag förstår de inte! va hände med dom 15+ graderna som vi skulle få i helgen? som bortblåsta!

Gud va gott ja sov inatt kan ja lova, somna utan problem! låg inte och kved mig i timmar! :) men ändå känner jag mig som en zoombie idag? går inte ihop. Min kropp vill & behöver ännu mer sömn!
Giriga jäkel.

Sitter här nu med älskling vid sidan av mig nyduschad och fin! väntar på att storesyster ska dyka upp! sen blir de fika och iväg till Bazaren. Ska se om jag hittar nått idag :)


Ikväll så blir det eventuellt hem till Sandra på lite ost och kex! vin för folket som FÅR dricka. Sen kommer Maria, Narre & Vicky att vara där. Skulle vara hur trevligt som helst, skönt att göra nått nu innan de är dags. Men vi får se vad som händer & planeras i eftermiddag. Hörs sen när jag är hemma!

CIAAAO!
Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela