Publicerad 2010-03-22 21:49:45 i Livet i Gnesta,

Duckface, och DAGENSBLOGG! Vill ni vara med?




Jag och mina svullna läppar ger upp för ikväll känner jag! SHIT va de gör ont i min mun. Helt otroligt!
Nä nu ger ja upp, skruttan kommer när hon vill. Punkt! Ju mer ja försöker få ut henne, destå längre kommer hon vilja stanna känner jag.

Jag har nått upp till 1000-strecket med BESÖKARE! Shit, de trodde jag ALDRIG att jag skulle göra!
Fasiken va roligt, de får mig ännu mer sporrad till att blogga.

Nu är det nämligen SÅHÄR! Från och med imorgon tänkte jag börja med: Dagens blogg!! :)
Så vill ni vara med och bli länkade, en kort presentation om er själva i min blogg så SKRIV så ska jag fixa det! Roligt att få mer läsare i bloggarna, och man får mer hjälp att hitta nya.

Så känner jag ibland, att man läser samma vanliga, som är BRA men man vill ju hitta någon annan man fastnar för också.

Postat av: Caroline

Publicerad 2010-03-22 22:19:38

Åååh, låter hur kul som helst! :D Jag är på! Kan du inte göra typ.. roliga frågor man ska svara på i "presentationen".. Man får ju total hjärnsläpp om man får fria händer och bara ska presentera sig själv, hoho :D Vem är jag liksom? En blond helknasig Göteborgare ;D

Postat av: Annah & Liam

Publicerad 2010-03-22 22:23:02

Hej! Åhh ja kommer ihåg när jag också var övertiden med min lilla Liam i magen. Då väntade jag och väntade jag. Räknade timmar och minuter.



Men...



Nu saknar jag magen lite också. haha.



Lycka till. Kolla gärna in min syrras blogg hon ska föda i April :) Iseeuglypeople.blogg.se

Postat av: Therese

Publicerad 2010-03-22 22:30:47

Jag vill gärna bli dagens blogg! :D Skulle vara as kul!

Vet dock inte vad jag ska skriva, känns larvigt att presentera mig då du vet vem jag är haha. Om jag blir dagens så får du skriva ihop något kul ! :D



Hoppas liten kommer snart! Jag är så nyfiken. Massa kramar till er!!

Postat av: Love Oliwers mamma <3

Publicerad 2010-03-22 22:56:18

Jag vill vara med :)

kram Love

Postat av: emilia

Publicerad 2010-03-22 23:07:08

Jag är gärna med!

Är en 15 årig tjej som lever i min dröm och allt vad det innebär, mopeder, kompisar och bara leva! Jag är tjejen som ingen kan styra över, jag vet vad jag vill i livet och det har jag alltid vetat! Nästa år flyttar jag iväg antingen till Stockholm eller Jönköping helt ensam för att gå det jag alltid har drömt om, nämligen frisör och makeupartist linjen! Självklart kommer jag bo borta på veckorna och hemma på helgerna.

Jag är väldigt intreserad av mycket idrott och smink, hår, mode och ja allt som dem flesta ungdomarna gillar.

Jag har alltid varit sjukt barnkär och alla som ser mig ta hand om barn tycker jag har en väldigt god hand om just barn, så självklart ser jag fram emot barn när skolan är klar!

Det var en liten kort historia om mitt liv.

Tack för en superbra blogg, jag lovar att fortsätta följa dig!

Pusssss :)



Postat av: Madde

Publicerad 2010-03-22 23:31:10

Jag är mer än gärna med som dagens blogg!

Tycker det är en bra ide! =)

Postat av: Love Oliwers mamma <3

Publicerad 2010-03-22 23:31:43

JAG VILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL

Postat av: Grynet mamma till lille Vidar

Publicerad 2010-03-22 23:34:24

Jag vill mer än gärna vara med i dagens blogg :D

Kram

Postat av: Fride - ung & gravid

Publicerad 2010-03-23 03:52:40

Jag vill bli dagens blogg ! :)



Om du inte vet så mycket;

Jag är norrländska Fride 19 år, gravid, väntar mitt och min sambos första barn och är sjukt less på graviditeten nu. Älskar tatuering och piercing och att läsa andras bloggar ;D

Postat av: Sanna

Publicerad 2010-03-23 07:39:37

jag är gärna med :)

Postat av: Melissa - Vincents Mamma

Publicerad 2010-03-23 09:25:09

va kul jag vill gärna va me om dagens blogg :)

Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

Publicerad 2010-03-23 10:57:14

IM IN! :)

Postat av: Ida

Publicerad 2010-03-23 11:23:47

Jag vill gärna vara med!

Kom in på din blogg igår och nu ligger en länk till din blogg på mitt skrivbord :)



Hoppas lillan tittar ut snart!

Och lycka till med allt!

Postat av: jenny hammarström - livet som ung mamma

Publicerad 2010-03-23 13:00:51

Jag skulle gärna vilja bli dagens blogg :D

Du vet ju redan lite om mig eftersom du läst min blogg o sådär, så vet inte riktigt vag jag ska skriva?

Men skulle iaf vara kul om jag blev dagens blogg!

kram på dig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela