Publicerad 2010-03-27 13:29:21 i Gravid med Wilja <3,

Bazaren & mina fynd!




  

  

  

  

Jag älskar att fynda har jag kommit fram till!
Syster ringer och skriker hysteriskt i telefon: FAN BAZAREN BÖRJA FÖR 30 MIN SEN! Simon klantskallen hade kollat helt fel tider. Så vi springer ner till bilen och ja undrar va fan de är som händer. Hon har ju erfarenhet å ja hängde inte me alls! men gosia, de är ju låååångt kvar innan dom stänger? : JA MEN ALLT DE BÄSTA E BORTA!

Iallafall, jag kom hem med ett babygym som vi inte hunnit köpa i butik ännu, för endast en 100-lapp!!!! Vadå kap? Visst det är inte tummen eller laban men 700 kr rikare blev vi, för ett nästan helt nytt gym. Inte trasigt nånstans, och i perfekt skick! :) sen så kom syster med en badbalja och påskris till oss? Haha! de tackar vi otroligt mkt för.

Sen hittade jag en del på bazaren, allt mellan 5-20 kr. Så favoriten är koftan längst ner, med skepparknäppning för endast 10 kronor! HUR bra som helst. Och en fleeceoverall för 15 kr, hur bra som helst.
Sen blev de lite enkla bodys för 5 kronor också. Så gjorde inte av de mkt pengar alls, och fick fina och fräscha saker. Så in i tvättmaskin, och sen är de som nytt! :)

Köpte lite mer småsaker som ja inte fota, solhatt till i sommar, lite leksaker. Ja, fanns hur mkt som helst! Så på en bazar går jag gärna på igen. Nästa va den 24:e April. Så vi får se om vi går då eller inte!

Syster och barnen kom förbi här hemma sen, satt och fikade lite. Prata massa skit! hon är tokledsen över att dom ska åka till hudviksvall under påsken! "/ Då lillan inte kommit ännu å vi får igångsättning då. Hon ville ju så himla gärna vara med... Men hon får träffa lillan såfort hon kommer hem sen! :D nu sitter ja i soffan helt uuuutslagen, ska in i duschen snart hade jag tänkt igen. Mysa och bara vara! Fan, ja måste ju njuta av mina 4:a duschar per dag, för det lär ju aldrig hända någonsin igen.
TA VARA PÅ TIDEN SOM ÄR KVAR SÅ ATT SÄGA!

Postat av: Mimmi

Publicerad 2010-03-27 13:41:31

Hej baby! Bara så du vet är jag i gnesta nästa söndag om det är så att ni ska på igångsättning och vill ha lite stöd, nån som baddar pannan på simon om han svimmar eller nått annat! Du vet vart jag finns, älskar dig! <3

Postat av: Fride - ung & gravid

Publicerad 2010-03-27 14:51:32

Söta! Bebiskläder är så sött!!! så litet, haha, naw :)

Postat av: Stella

Publicerad 2010-03-27 15:13:18

Hrm tror det där babygymmet kostar 1400kr som nytt! Ett riktigt kap med andra ord... :D

Postat av: Kattah

Publicerad 2010-03-28 22:45:19

Vart kommer den här bazaren vara någonstans?

Tack på förhand.

Och lycka till med allt:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela