Publicerad 2010-06-19 11:28:59 i Wilja 0-3 månader,

VILKA ÄR NI SOM E KVAR?




(Notera att min prinsessa ser LEDSEN ut nu)


Nu undrar jag vilka ni är som fortfarande följer min och min mammas blogg?
Hon har ju som sagt inte skrivit sååå mycket för vårat internet har bråkat här hemma.
Och läsarna har försvunnit.. *POFFFF* .

Så ni som är kvar, LÄMNA ett avtryck! Varför läser ni, ni måste vara r i k t i g t  trogna?

Postat av: karro

Publicerad 2010-06-19 11:48:49

Jag är inne på din blogg nästan varje dag :)

Du skriver bra å lägger upp mkt bilder. Man fastnar lixom :D

keep up the good work girl :)

Postat av: Malin, mamma till Jamie!

Publicerad 2010-06-19 11:49:58

Jag läser :)

Postat av: Sabina- mamma till Meya

Publicerad 2010-06-19 12:01:19

Jag läser fortfarande. Tycker det är kul att läsa då våra döttrar nästan är lika gamla. Min Meya är ju född 16 april. Hoppas du fortsätter skriva även om en del läsare försvunnit :) Kram!

Postat av: tittie

Publicerad 2010-06-19 12:06:21

har följt din blogg under hela din graviditet. känns nästan som jag känner dig utan och innan då du och din historia påminner så mycket om mig själv.



är själv 22 år. fick mitt första barn den 3e april. han va beräknad till den 23e mars men gick 11 dagar över tiden precis som du gjorde med wilja :) är sambo och vi har inte varit tillsammans mycket mer än ett år och att skaffa barn va inte planerat men abort va inte riktigt något val. och jag tror inte att något blir bättre för att man varit tillsammans i flera år innan man skaffar barn. och jag ångrar inte en sekund att vi behöll levi. barn är det bästa som kan hända en.



håller också på med hästar. vilket jag förstått du med gjort? dock har jag lagt det lite på hyllan nu då tiden inte riktigt finns till.



precis som ditt liv förändrades mitt väldigt snabbt. från fester och utekvällar till mysiga hemmakvällar med bebis. men det har verkligen förändrats till det bättre!



och levi är precis som wilja världens snällaste. sover hela nätterna och det är inte ofta han är ledsen. och det njuter vi av i fulla drag, man vet ju aldrig när det kan vända! ;)



skulle kunna skriva hur mycket som helst men stannar här. jag tror du förstått varför jag gillar din blogg så himla mycket. nästan lite skrämmande att det påminner så mycket om mig själv men himla roligt att läsa och följa er!



kram på er!



Postat av: Nina - mamma i juli!

Publicerad 2010-06-19 12:09:34

Jag älskar din blogg, så enkelt är de! :)

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-06-19 12:20:28

Hej!



Jag hittade din blogg av en slump några månader innan Wilja föddes.Då jag själv är gravid och ung (eller jag börjar väl bli lastgammal nu :P 22 år) tyckte jag att det var intressant att följa eran resa till det lilla nya livet!

Postat av: emma

Publicerad 2010-06-19 12:20:43

jag är kvar, när du väl skriver är det så mysigt att läsa :)

Postat av: Sanne

Publicerad 2010-06-19 12:30:52

Hej raring!

Jag följer såklart din blogg fortfarande, den gååår ju bara inte att vara utan :) Blir alltid lika glad varje gång jag ser ett nytt inlägg från dig med uppdateringar på er fina lilla familj!

Keep up the good work! KRAM!

Postat av: Amanda & Oscar

Publicerad 2010-06-19 12:31:14

Vi är kvar! Prenumererar ju via bloglovin :)

Postat av: Sandra - mamma till Minéa

Publicerad 2010-06-19 12:33:43

Jag är kvar :)

Och jag är in varje dag för att inte missa nåt ifall du uppdaterar. Jag tycker om din blogg för att du skriver ärligt och du skriver bra. Dessutom är det kul med bilder :)

Postat av: Helena

Publicerad 2010-06-19 12:38:38

är ny och läsa din blogg, tycker den är trevlig och rolig och läsa=)

Postat av: Nea

Publicerad 2010-06-19 12:42:42

Jag är kvar! =)

Postat av: Alexsandra- snart 3-barnsmamma

Publicerad 2010-06-19 12:44:28

självklart läser ja då & då när jag har tiden över :)

Postat av: Caroline

Publicerad 2010-06-19 12:47:46

Jag är minsann en trogen läsare, mig blir du icke av med! ;) Varför jag läser, jag verkligen FASTNADE när jag började läsa, och det är inte ofta jag fastnar så för bloggar. Du skriver på ett helt underbart sett, du verkar helt UNDERBAR som person, har en UNDERBART söt dotter, och jag ser verkligen upp till både dig och Simon. Jag anser att man behöver vara starkare som person för att klara av att vara "ung förälder" med all denna press och alla fördomar, så GRYMT BRA JOBBAT!!!! Jag är helt kär i eran lilla söta familj :D'



och jag hoppas att ni kommer få ett grymt bra liv tillsammans föralltid :)



TUSEN KRAMAR!

Postat av: joi

Publicerad 2010-06-19 12:52:16

joi is always läsing my honiiiess blogg :D <3

Postat av: Madde

Publicerad 2010-06-19 13:28:21

Jag är kvar!

Din blogg är väldigt fin och mysig, det är lite synd bara att du sällan svarar på kommentarer!

Men jag gillar bloggen ändå! =)

Postat av: Fru Charlotte - Mamma till Nikita

Publicerad 2010-06-19 14:16:03

Jag älskar din blogg, det har jag gjort sen jag tittade in här för första gången. Du skriver på sånt gulligt sätt, du är så öppen och ärlig i bloggen, och du bjuder på massa massa fina bilder! :)

Och även när du inte uppdaterat kommer jag in här vsrje dag ändå, ifall du har uppdaterat :)



Kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-06-19 14:46:25

Hej skulle du vilja va världens sötaste och rösta på mitt bidrag.

Skulle bli jätteglad



http://www.ellos.se/ListPage/Category.aspx?CategoryId=49792&id=201&action=confirm

Postat av: Vick

Publicerad 2010-06-19 15:02:06

Jag tycker om att följa din vardag och du har en så ooootrligt sööt lite bebis , däför föjer jag din blogg även fast du inte uppdaterar så mkt ofta ;(

Postat av: Anne

Publicerad 2010-06-19 15:09:36

Jag läser varje dag när det är nya inlägg såklart!

Postat av: Moa

Publicerad 2010-06-19 15:16:20

Jag är kvar!

Postat av: Frida

Publicerad 2010-06-19 16:57:47

Jag är kvar och jag läser för att du verkar vara en sån härlig och positiv människa och jag lär mig så himla mycket av dig! Jag är också 19 år och gravid i v16 nu, så går ofta tillbaka i din kategori graviditeten och kollar hur det var för dig o sådär:)

Postat av: lollo

Publicerad 2010-06-19 18:49:45

Jag kikar in här ibland och kollar om du har uppdaterat. Tycker det är jätte kul att få följa er.



kram

Postat av: becca

Publicerad 2010-06-19 20:15:51

Jag heter Rebecca, är 17 år.

Jag läser för att min stora dröm är att bli mamma! Jag känner mig väldigt mogen för min ålder, och har ett stabilt förhållande osv. Det som fattas är ett eget boende och en stabil ekonomi, så jag väntar bara på "rätt tillfälle" att få min dröm besannad!

Det är frustrerande att vänta, det kan vara riktigt jobbigt för det enda jag tänker på vissa dagar är att jag vill ha ett barn (sedan ca 1,5 år tillbaka). Men genom att läsa din blogg så blir det faktiskt lättare. Du är så positiv!



Du är grym tjejen, kram!

Postat av: Carolina

Publicerad 2010-06-19 20:26:34

Jag är kvar som läsare, började följa när du var gravid och tycker det är mysigt med dina uppdateringar om din härligt fina familj! kram

Postat av: Ellinor

Publicerad 2010-06-19 20:52:02

Har alltid älskat bebisar & graviditeter. Alltså allt som har med barn att göra! Såg din blogg för första gången när du blev veckans blogg hos Love! Sedan dess har jag följt din blogg. Längtar efter min egna lilla bebis men har precis tagit studenten och har just börjat leta lägenhet med min pojkvän men har inget fast jobb & sen är planen att vi ska ut o resa så en bebis passar inte in i bilden just nu, men oooj vad jag längtar! Nu ska jag iväg & gulla med en liten tvååring som börjat prata :) Jättetrevlig blogg!

Postat av: Linnéa

Publicerad 2010-06-19 21:27:47

Jag är kvar. kanske ska börja med att presentera mig, Jag heter Linnéa och jag bor i södertälje men jobbar i stockholm på clarionhotel sign och har en sambo som heter sebastian och vi är båda i din ålder, jag skulle kalla mig en trogen läsare :D jag tycker att din blogg är jätte mysig! jag har föjt din blogg sedan start och väntar alltid spänt på nya uppdateringar :D! Det är så lustigt att jag på något sätt skulle säga att jag känner dig! fast genom bloggen! du verkar vara en underbar person med super härlig personlighet och självklart en super mamma!, jag önskar själv att jag kände fler personer som dig! nu har ju vi aldrig träffats men du framstår som en jätte trevlig och go tjej kan jag säga!jag har heller aldrig lämnat en kommentar men nu ser jag chansen att faktiskt berätta hur bra jag tycker att din blogg är! jag hoppas verkligen att du fortsätter skriva och nu vet du att du iallafall minst har mig kvar som läsare:D kram Linnéa

Postat av: Elli

Publicerad 2010-06-19 21:35:00

Ohh shit nä jag har kollat in typ nästan varje dag ändå för att se det har hänt något.

Kul att du skriver nu igen.

Men hoppas att du inte känner press att du måste göra det. Utan gör det för att du vill och hinner. För jag menar (och som du har sagt) din dotter och din pojkänn e ju alltid nr 1.



Hoppas att du fortsätter skriva även om du har blivit av med några läsare. :(

Postat av: Gudmor

Publicerad 2010-06-19 21:35:59

Klart hon ser ledsen ut om hon får sitta hos den läskiga tanten (min mamma) Haha! :D Älskar er hur mycket som helst, och jag kommer ALLTID finnas här för dig, simon och min FAVORITTJEJ! <3<3

Postat av: Rebecca D

Publicerad 2010-06-19 21:39:57

Hej :) Jag följer fortfarande :) Läser pga att jag och simon gick i samma skola/klass :) Älskar dg blogg!! :)

Postat av: Liselotte,21 år & mamma till Lilly 13 månader & mini med BF 25/11♥

Publicerad 2010-06-19 21:41:34

Jag läsre så klart fortfarande din blogg =) Älskar att läsa om hur ni har det & se söta bilder =) Kan inte förstå att det var så längesen min tjej var så där liten & nu har vi en till i ugnen =)



Kram

Postat av: M:et, ung mamma

Publicerad 2010-06-19 21:45:23

Jag läser:)

Du skriver jätte intressant och det är kul att se hur bebis utvecklas och så.=P

Postat av: Isabell

Publicerad 2010-06-19 22:06:59

Trogen läsare här med :)

Postat av: Jenna

Publicerad 2010-06-19 22:14:31

Jag är här och läser Patricia =)

Synd att ni haft sånt strul med internet, funderade ett tag på att skicka ett mobilt bredband me posten till dig, haha! =)

Tycker fortfarande vi ska ses nån dag!

Massa kramar!

Postat av: Madelene - Mamma till Elliot

Publicerad 2010-06-19 23:43:16

Jag läser :) FÖR NI ÄR BÄST! PUSS BABY! :) <3

Postat av: Nickan

Publicerad 2010-06-19 23:59:57

JAG ÄR KVAR! Älskar bara din blogg då du verkar vara en sådan varm och härlig människa. Du delar med dig av mycket och man fårfölja dig i vardagen:)

KRAMAR

Postat av: JosephineWestling - Mamma till Vira

Publicerad 2010-06-20 13:08:28

jag läser fortfarande !!! :D

Postat av: Alexandra

Publicerad 2010-06-20 15:41:12

Jag är kvar och jag läser din blogg varje dag! Har gjort det nästan sedan början, hittade den en månad efter att du startat den :) Love it!

Postat av: Sophie - Nicole's morsa

Publicerad 2010-06-20 16:55:19

Jag är kvar fortfarande, hittade din blogg när du var gravid i v. 20 nått tror jag (kanske tidigare tillomed). Jätte kul att följa din graviditet & Wilja's utveckling, som btw är skit söt! Vill bara gossas med dom där knubbi kinderna! Jag följer din blogg fortfarande för att du lägger upp mycke bilder & ofta skriver "diskussioner". Din blogg är super. :)



Kram

Postat av: Ester

Publicerad 2010-06-20 18:52:44

Läser fortfarande :) är kul att se hur det går för er och er lilla sötnos och jag blir så himla glad av att se hur ni kämpar på och klarar det :)

Postat av: Erika - mamma till Emeline

Publicerad 2010-06-20 20:01:01

Jag hänger kvar :)

Postat av: Lollo

Publicerad 2010-06-22 08:21:16

Maddes syrra :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela