Publicerad 2010-06-28 10:01:47 i Wilja 0-3 månader,

Underbara unge!




  

  

  

Efter en heldag i solen igår, eller va säger man skuggsolen så mår vi super idag! ;D blev fotboll för killarna på kvällen, riktigt trevligt. Dock börjar ja bli förkyld så snoret bara rinner!

Wilja ligger här i gymmet och rullar från mage till rygg hela tiden, men kommer inte därifrån! Så paniiikskrik, sen får ja komma dit och hjälpa henne tillbaka.

Testad även 'sittdelen' med en kudde under ryggen igår, hon ligger ju ändå! Och SHIT, jag har en COOLUNGE i vagn! 45 minuter satt hon och bara lekte med sina små djur, fick äta en hel pizza utan att behöva ta upp henne i knät.

Idag ska vi skicka ut dopinbjudningarna också, och mot MVC, sista sista gången.
Hörs sen!

Postat av: Marie

Publicerad 2010-06-28 10:32:24

Hejsan! Har bara en liten fråga, du skaffade ju denna blogg när du var preggo med Wilja så är det inte dags att byta header nu när du har na här:) En fin bild för er eller liknade. För när man hoppar in här så får man intrycket av att du fortfarande är gravid tills man ser alla bilder. Men du förstår:) Ha det bra!

Postat av: Sophie - Nicole's morsa

Publicerad 2010-06-28 12:25:27

Sidan heter babyroom som jag beställt ifrån. Hihi, jasså. Hon är ju så rund & go Wilja. :)



Ha en bra dag!

Kram

Postat av: Denize - Mamma till Emilia & Elian

Publicerad 2010-06-28 18:46:34

Nu var det väääldigt länge sedan jag kikade in här hos er. Så stor tjejen har blivit! :) Jättesöt.

Och fan vad tråkigt att ni ska råka ut för sånadär idiotiska kommentarer... det finns för många puckon! Hoppas du inte tar åt dig bara.



Kram från oss.

Postat av: Patricia, mamma till Saga

Publicerad 2010-06-29 12:55:42

Vad söta ni är! :)

Postat av: Nicole

Publicerad 2010-07-01 19:00:17

Uppe i stockholm något i nästa vecka? :)

Passa på och ses när det är bra väder.



Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela