Publicerad 2010-06-10 10:00:27 i Bara Patricia,

Idag är det våran ETTÅRSDAG!

















C a rS i m o n  E l i s  B r a n d é(v) P a t r i c iN a t h a l i L i n d h

Idag är det INGEN vanlig dag, för idag är det min och Simons ETTÅRSDAG! <3
Vilken känsla... Vilken otrolig jäkla känlsa? Kan inte tro att det är sant! Känns som att han alltid har funnits här, men de har han inte? idag är det ETT år sedan jag såg det vackraste ansiktet som jag någonsin sett. Idag är det ett år sedan en underbar kille kom in i mitt liv, och som skulle stanna och ge mig den mest bedårande lilla flickan som finns.

Idag för ett år sedan så ändrades mitt liv så radikalt! från att gå från 'party on sture' till en Mamma och som sambo, och att vara förlovad? Jag vill inte ändra ett enda val! Är så stolt över oss båda hjärtat. Fan va vi är starka!

Vi har klarat tre olika flytter tillsammans... vi har bott i en liten bunker hemma hos min pappa när jag va ett pmsmonster, vi har haft det kämpigt med jobb & ekonomi, vi har nått motgång på motgång, men ändå så står vi här idag och jag är kärare i dig än vad jag nånsin har varit!

Det är verkligen menat.. allt har sin mening, och jag är bara så jävla GLAD över att jag och Mimms beslöt oss för att ta in en sväng på BERNS, annars hade du aldrig skickat iväg drinkar till vårat bord! Och som vi båda sa, vilken jävla tur att du blev dumpad, annars hade du aldrig gått ut! :D
Då hade jag aldrig fått chansen till att träffa dig, och då hade vi inte haft de vi har idag.

På ett år har vi hunnit med så mycket.. Och har nästan en bebis på tre månader? här går det undan! Men ångrar    i n g e n t i n g.

Postat av: Heidi

Publicerad 2010-06-10 10:06:28

men jag förstår inte, vadå blev du gravid samma månad du träffa honom? omg asså....

Postat av: Sanne

Publicerad 2010-06-10 11:51:07

Stort grattis till er! Ni är så fina och jag beundrar er för allt ni har gjort och klarat av under det här året!

Kramar

Postat av: Malin, mamma till Jamie!

Publicerad 2010-06-10 12:59:55

Visst är livet underbart med sambo & barn! Finns inget bättre :)

Postat av: Nickan

Publicerad 2010-06-10 13:07:28

GRATTIS! Så fiiiina ni är:) Kramar

Postat av: Caroline

Publicerad 2010-06-10 13:09:15

Grattis världens sötaste par, och världens sötaste lilla familj :)

Postat av: nathalie - gravid vecka 32

Publicerad 2010-06-10 14:05:48

Grattis till er! : ))

Postat av: Nicole - mamma till C

Publicerad 2010-06-12 10:47:50

Grattis till er!

Ni är verkligen fina ihop. Simon får gärna hänga med på söndag om han vill.

Kram

Postat av: Isabel

Publicerad 2010-06-15 03:12:54

Stort grattis i efterskott till er ettårsdag! Tiden går verkligen fort och trots att mycket har hunnit hända för er del så funkar allt bara kärleken finns :)

Jag och min sambo hade själva bara varit ett par i knappt 8 månader när vi fick besked att vi skulle ha barn :) Men man har inte tid eller ork att ångra sig, bara att tacka och ta emot för den gåvan man välsignats med - ett barn :)

Postat av: Linn

Publicerad 2010-06-16 17:35:11

Har ni också fått en så snäll bebis? :) Folk säger till mig att jag inte heller vet hur de är att ha bebis, och som du säger, vågar man skaffa ett syskon sen? haha. Grattis till er lilla tjej iallafall! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela