Publicerad 2010-06-20 11:28:08 i Livet i Gnesta,

Bland underbara kommentarer finns idiotiska.


Jag har fått så många UNDERBARA kommentarer av er som gör att jag blir tok lycklig och bara VILL skriva mer! och jag vill försöka svara till er alla. Men nästan ALLA av er KAN jag inte svara till. Och det gör mig tokig! :(

Speciellt till: Tittie, vem är käre du? vill tacka lite.

Sen så får man ju självklart höra en å annan idiotisk kommentar. Som tex:

Du borde inte få bli mamma, oansvarig, du dricker ett glas vin på en LÖRDAG kväll fast du ammar?

Självklart gör jag det? tösen är nästan tre månader! Har inte druckit en droppe under graviditeten, och inte en droppe efter förns nu de sista veckorna till middag osv. Och jag har ALDRIG druckit mig full kära du. Skulle jag vilja de så FINNS det ersättning att ge. Men NEJ, för ETT eller TVÅ glas är absolut inga problem.

Så kalla mig ALDRIG för en dålig mamma för jag dricker ett glas vin till sällskap?

Postat av: Fru Charlotte - Mamma till Nikita

Publicerad 2010-06-20 11:50:58

Så länge Du inte blir påverkad av det går det inte ens ut i mjölken! Men jag skulle inte dricka iaf för jag skulle tycka det kändes fel, men det gör inget om du dricker så länge du inte blir påverkad för då går det ändå inte ut i mjölken!

Jag tycker du ska skita i alla dumma idiotkommentarerna och bry sig om dom snälla istället :)



Kramar!

Postat av: Caroline

Publicerad 2010-06-20 12:16:51

Man borde inte ta åt sig när man VET att det inte stämmer, men fan va sånt kan förstöra ens dag. Själv tappade jag bloggsuget totalt när jag fick en idiotisk kommentar om att min pojkvän skulle ha vart otrogen, pyttsan. Kollade upp IP.nummret och människan visade sig bo i någon håla där varken jag eller Markus känner en kotte. IDIOTISKA MÄNNISKOR. Hoppas de positiva kommentarerna överväger! ♥ Älskar din blogg! :)



TUSEN KRAMAR!

Postat av: Sandra - mamma till Minéa

Publicerad 2010-06-20 12:17:14

ta inte åt dig av de idiotiska kommentarerna. Jag har också fått sådana.

En månad efter att Minéa föddes drack jag två glas vin och jag fick då höra av en "kompis" att jag var en dålig mamma.

Men man ska inte ta åt sig, man vet själv att man är den bästa mamma åt sitt barn.

Postat av: Jessica

Publicerad 2010-06-20 12:46:31

Lyssna inte på dessa kommentarer. Folk som e avundsjuka. Du är en jättebra mamma Patricia! Å Wilja är otroligt söt.

Kram

Postat av: becca

Publicerad 2010-06-20 13:49:27

till oss som inte har någon bloggadress kan du väl svara till mailadressen som vi angett? :)

det kanske inte fungerar? en tanke bara!



och du är absolut inte en dålig mamma! Du verkar vara en helt fantastisk mamma åt eran fina tjej!

kram <3

Postat av: Helena

Publicerad 2010-06-20 14:16:16

lite sommar mys är man alltid värd!=)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-06-20 14:52:52

inte spec bra o dricka alkohol när man ammar ändå du.. Och varför änns riskera det?! jag menar, du hade ju knappast hällt i lite vin i hennes välling o gett henne? det är typ samma sak! precis samma sak

Postat av: Therese

Publicerad 2010-06-20 16:26:39

Alltså alla dessa negativa kommentarer! Jag lessnar. Kan inte folk bara stå för vad dom säger utan att vara anonyma?! Sköt er själva och skit i andra. Att man orkar lägga ner så mycket tid och energi på andra och vad dom gör med sitt liv. Patricia är absolut inte en dålig mamma, om hon vill dricka ett glas vin är det upp till henne. Jag menar det gör väl inte dig något? Hoppas du någon gång kan stå för vem du är och vad du tycker annars kan du lägga ner.. idioti!

Postat av: Nikki

Publicerad 2010-06-20 16:38:21

Det är alltid lika roligt att läsa kommentarer om ämnen som detta. Det är lustiga hur folk som tydligen inte har en aning om vad de pratar om kan tycka det är så fel. Skaffa kunskap först, kommentera sen.



Stå på dig, du gör inget fel!

Postat av: Johanna

Publicerad 2010-06-20 16:38:29

Pinsamt med patetiska anonyma kommentarer..

Tyck vad man vill men ska man yttra sig ska man kunna stå för det också!! Tror och vet att det är väldigt vanligt med mammor som tar ett glas vin en lördags kväll (Finns även dom som tar bra mycket mer än ett glas vin) så då är antagligen största delen av sveriges mammor dåliga mammor..

Men så finns det ju dessa personer som letar fel hos andra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela