Publicerad 2010-07-31 10:11:07 i Livet i Gnesta,

MYS!




  

Igår va de ingen riktig vanlig kväll, för igår så kunde ja å Simon inte vänta med kräftorna längre! fan va dåliga vi är.... Men jäkla va GOTT det va! Köpte ost och kex också, lite glass till efterrätt och två glas vin. Fan, jag kände mig som en riktig människa igen. KRÄFTOR är tamejfan de bästa jag vet! Påminner mig så mkt om när jag va liten, och alla kräftskivor ute på landet.

Blev att mysa i soffan och kolla dexter innan min mage gjorde UPPROR! Satan va ont jag fick, kändes mer som - shit vilket hål kommer allt upp från? men inget hände. Låg och hade ont tills jag somnade.

Inatt har jag och Wilja bråkat för första gången. Sen halv FEM har hon inte velat sova...
 Gråtit såfort hon inte fått ha tutten i munnen, rivit mig, varit förbannad och arg! Va har ja gjort för FEL raring! Får alldeles ont i hjärtat... och nu är hon helt utslagen, lika bra det.

Hösten har använt till Sverige! Förstår mig inte på de här vädret längre.

Postat av: JosephineWestling - Mamma till Vira

Publicerad 2010-07-31 12:08:51

tänkt om man tyckte om kräftor. men icke gillar inte alls skaldjur osv :( så tråkigt. jag är så kräsen när det gäller mat.

Postat av: Carro

Publicerad 2010-08-06 10:40:19

åh det där känner jag igen, från min Emelie född 16 april.. hon gör oxå så när hon har ont i magen, blir ofta så när det e ngt jag ätit som hon får ut i bröstmjölken.



för du skrev ju att du fick ont i magen, det fick hon säkert oxå.



mvh

Carro

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela