Publicerad 2010-07-08 09:45:33 i Wilja 3-6 månader,

My african queen!




 

  

  

Är så less på att inte ha körkort det är verkligen A och O här ute på somrarna. Man kan ju inte ta sig ut och bada, så de blir lätt att man blir strandad i parken! och de blir alldeles för varmt för att sitta där med W nu.
Jesus, och Simon jobbar hela sommaren. Jäkla kul jag har de då! kommer snart få klaustrofobi i den här lägenheten snart.

Igår va jag och Wilja på BVC kollade hennes navel för 111 gången! Den har ju inte velat läka helt, och hon är ju ändå 3 månader och en vecka nu. Så vi har tagit på lapex, latex? vet inte va de heter 5 gånger nu. Å igår nått svampdödande. Vill inte att hon ska få ont av den!

Nu väger tjockisen 6920 gram och är 60 CM lång! En riktig liten HEEEFFAKLUMP!
Sen satt jag och trixade här hemma, gjorde en alldeles egen film åt Simon, och OJ så happy han blev <3 ibland har även jag mina ljusa stunder.

Nu har vi precis ätit frukost, väntar å ser om Simons storesyster ska komma till oss idag eller inte. Annars blir det parkhäng idag igen med mig själv, wihoo eller nått...

Postat av: Fru Charlotte - Mamma till Nikita

Publicerad 2010-07-08 12:17:30

Vilken liten tjockis ni har :) Hon väger mer än nikita gör ju :) Haha. Men det är så det ska va tycker jag!

Postat av: Emilie - Mamma till Sammy.

Publicerad 2010-07-08 13:26:23

Ett tips, det går badbussar ut till Klämmingen varje dag.. Gratis.

Postat av: Emilie - Mamma till Sammy.

Publicerad 2010-07-08 15:42:08

Jaåpps, dom går hela sommaren...

tror det är en vanlig buss (lanstrafinens), så det ska nog gå med vagn. Jag har inte åkt ut dit än men funderar på det! :D

Postat av: Emilie - Mamma till Sammy.

Publicerad 2010-07-08 16:48:33

http://www.gnesta.se/segora/nyhetsarkivsegora/segora/badbusstillklemmingsbergsbadet.5.265e13de1295a83c5ea8000773.html



var visst taxi..verkar de som..men de e ju bara o ta bilstolen isf....

Postat av: Linda - Mamma till Joline

Publicerad 2010-07-10 20:37:58

Oj vad hon väger, hon är ju ändå inte så lång! Min dotter är 62.5 cm och väger 5700 gram! :D Men dom ska vara tjocka och gosiga! Du måste ju ha grädde i tuttarna! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela