Publicerad 2010-07-29 17:03:18 i Livet i Gnesta,

Me <3 SKOR




  

  

  

  

  

  

Här är lite av de som vi hämtade ut idag. Massa baskläder, tights, strumpor etc har ja inte tagit kort på, plus några koftor. Ljuset från iphonen e värdelöst så man ser knappt kläderna å detaljerna!"/

Sen en hel kasse som ska skickas tillbaka.Hatar när nått e såååå fint på kortet, men sitter som en gammal svart sopsäck på en själv:P
Simon har en hel kartong som han får kolla in sen när han kommer hem. SUPRISE!<3 Wiljas UGGS kom också. och mina eeefterlängtade harembrallor! <3

Postat av: jennie

Publicerad 2010-07-29 18:17:59

guuuuuud så snygg spetsklänningen och spetslinnet var! underbara! och de översta skorna med! me like.

Postat av: Nicole - mamma till C

Publicerad 2010-07-29 20:22:37

MJAAAAAAU!

Postat av: Madelene - mamma till Elliot

Publicerad 2010-07-29 22:41:00

Jag HAR ringt, men inte fått svar :( SMSa och gå någonstans utan o veta om du e upptagen ? Nej tack ! Bestämmer hellre en dag o ses ;) om du vill!?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela