Publicerad 2010-07-21 10:31:38 i Livet i Gnesta,

Lik min lilla lilla Wilja!


  

Kom å tänka på att dessa bilder fan är ganska snarlika? :D fasiken va kul! Dock att ena är med färg.

Min kassa uppdatering handlar om att Simon jobbar 18 timmar om dygnet, jag har Wilja själv. Är inte hemma, och när jag VÄL är hemma så lockar inte datorn. Kruxet är....

JAG BEHÖVER EN NY HEADER, OCH EN NY DESIGN PÅ BLOGGEN!
Någon som kan?
Jag vill ha en stilren och inte massa trams, känns då som den tillhör något litet barn. Nope! Snygga bilder, snygg design och en underbar header. De gillar vi skarpt!:D

Ska ta och lägga in lite bilder på våran stora fis snart.
Hon är STOR! (notera då) Stor.....



Postat av: JosephineWestling - Mamma till Vira

Publicerad 2010-07-21 10:59:48

jag hjälper hjärna till gumman :D

Postat av: Nickan

Publicerad 2010-07-21 15:20:03

Har verkligen saknat din uppdatering!

Min kusin har gjort min design och hon är verkligen jätteduktig. Du säger till henne hur du vill ha den så fixar hon det:)

Kram

Postat av: Miia mamma till My

Publicerad 2010-07-21 15:24:23

vem är bebisen till vänster? du?

Postat av: Grynet mamma till lille Vidar!

Publicerad 2010-07-21 18:23:11

Jag kan ju fixa det sa jag ju :P Stilrent är såå enkelt att fixa liksom :)

Postat av: M:et

Publicerad 2010-08-13 11:02:06

Bilden till vänster är på framsidan på en liten bok jag fick från BVC om smakportioner här on dagen. Kände igen bilden och kom på att de va här jag sett den..vem är det på bilden?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela