Publicerad 2010-07-13 16:17:37 i Livet i Gnesta,

Här har du en bild om du så önskar! GE ER. Va stolta!




HÄR HAR DU ETT KORT SOM KOMMER PROVOCERA DIG!!!
Och du kallar att jag poserar framför KAMERAN som en slitzbrud med min pojkvän?

VA STOLTA ÖVER ERA KROPPAR ISTÄLLET FÖR ATT GÖMMA DEN!
Jag skiter nu fullständigt i era påhopp och kommentarer. Det här är MIN blogg, och jag gör som JAG vill.

Så är jag en dålig mamma nu? herregud! ta och häng dig nånstans.

Postat av: Nickan

Publicerad 2010-07-13 16:30:40

Helt rätt! Du om någon borde vara stolt över din kropp:)



Nej, jag har inte gjort min design själv utan det har min kusin gjort! Hon är superduktigt.

Hoppas du hars en bra dag:)

Postat av: J U L I A ~ Min annorlunda värld ~

Publicerad 2010-07-13 17:10:36

Hejsan!

Förlåt om jag stör en sådan morgon men skulle vilja be dig om en lite tjänst.

Undrar om du skulle kunna hjälpa mig att vinna en systemkamera på en hemsida.



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=5866



Där är länken till hemsidan och min bild kommer upp om du trycker där.

Du är verkligen guldvärd om du gör det för mig.

Massor av underbara kramar till dig (:

Postat av: Anna

Publicerad 2010-07-13 17:14:44

Jag tycker verkligen att du ska försöka att strunta i vad alla andra säger... Du ÄR toksnygg och vacker! Det är vackra bilder på dig och din familj och jag tycker inte att du har några olämpliga bilder alls i bloggen, du visar ju inget och tjejer i bikini/underkläder ser man ju ändå på stranden, ingen skillnad och dessutom har du ju en snygg kropp och har då dessutom fött en unge, tycker att det är helt otroligt! Var stolt och skit i avundsjuka kommentarer! :)

Postat av: johanna

Publicerad 2010-07-13 18:14:54

men herregud.. jag tror personen som ger dig alla kommentarer har endast en sak i huvudet och det är ren avundsjuka. Du kan ju inte rå för för hur snygg du är ^^)

Postat av: naiana

Publicerad 2010-07-13 20:23:03

du borde bli modell! DU ÄR GNESTA VACKRASTE UNGA MAMMA!

Postat av: ebba

Publicerad 2010-07-13 20:40:15

Go Girl! Bra sagt, folk som slänger ur sig elaka kommentarer är oftast avundsjuka! Du har grymt fin kropp och den ska du vara stolt över :)

Postat av: Sanna

Publicerad 2010-07-16 18:58:33

INTE avundsjuk alls, nej nej.. ;P

Du ska va skit stolt över din kropp.

Jättevacker. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela