Publicerad 2010-07-30 13:01:48 i Bara Patricia,

Fråga på BA!




Japp, känner att det va OERHÖRT längesen jag hade en frågestund här i bloggen! Så fråga allt ni undrar över, ingen fråga är för dum att ställa.
Anonymt eller inte anonymt, ska svara på ALLT jag kan!

Har jag några nya läsare som börjar läsa EFTER att Wilja kommit?
Vilka är ni?
Hur gamla är ni?
Varför tycker ni om att läsa min blogg?
Hur OFTA är ni här inne och kollar om jag uppdaterat?
Berätta om ER så jag har chansen att få börja läsa era bloggar.

Är det NÅGON som vill att jag ska skriva en sammanfatting om mig, simon och Wilja, vad som hänt oss under tiden vi varit tillsammans, saker vi gått igenom?

Va inte rädda för att fråga på.

Av 500 UNIKA besökare varje dag så vore de roligt om ni LÄMNADE ett spår som ett: HEJ iallafall :)

Postat av: Alexandra- Mamma till Ebba 091210

Publicerad 2010-07-30 13:22:47

Jag skulle gärna vilja läsa en sammanfattning om er tid tillsammans :D



Måste bara tillägga att Wilja är såååå söt på bilderna här nedan! :D Älskar hennes små armar med alla små veck på :) Åååh de är så sött!! :)

Postat av: Miia mamma till My

Publicerad 2010-07-30 14:03:52

Som du vet så läser jag din blogg. DAGLIGEN! :)

men kan skriva vem ja är ändå :)

Miia & My 21 år o 6 månader.

jag älskar din blogg. du är dig själv och skriver vad du tycker. Kollar flera gånger per dag. Bara väntar på nästa inlägg. :)

Mamma som skriver om sitt liv,tankar o om Min dotter.



Ja jag skulle gärna vilja veta hela historien =) Alltid kul.



Ja några frågor har jag inte direkt nu. Skriver du sammanfattning så får jag nog mina svar där. :)

Ha en bra dag.

Postat av: jennie

Publicerad 2010-07-30 14:37:41

har läst din blogg sen du startade den ungefär, tycker den e superbra :D gillar att du har mycket bilder. också kul att du är ung o min son är bara 3 veckor äldre än wilja, o jag är 1 år äldre än dej =) är inne typ 3-4 ggr per dag o kollar, är mammaledig så har mkt tid över ;) ibland har du uppdaterat massor! KUL=) KRAM

Postat av: Malin, mamma till Jamie!

Publicerad 2010-07-30 15:35:52

är sjuk så jag är lite snurrig i bollen så orkar inte svara på några frågor men jag slänger in ett hej i all fall :)

Postat av: Cecilia

Publicerad 2010-07-30 15:37:34

Hej Patricia!

Läst din blogg ett tag nu och det är riktigt kul att gå in och se vad som hänt. Tänkte fråga, du som har haft så många hårförlängningar, vad rekommenderar du? Vilket är bäst och vart beställer du ifrån? Gör du det själv och vad behöver man? Svårt eller lätt?



Nu vart det massa frågor :) Ha det bra!

Postat av: anonym

Publicerad 2010-07-30 16:24:10

hur kommer det sig att ni inte har så bra kontakt med simons föräldrar?

Postat av: joi

Publicerad 2010-07-30 17:02:05

här kommer en fråga som jag faktiskt aldrig ställt till dig :) dagen ni bestämde er för att behålla Wilja, jämfört med IDAG. "hamnade" ni där ni tänkt? jobbmässigt, boendemässigt känslomässigt osv osv.. eller blev det 100 ggr bättre? sämre ? ja .. Puss min fina du är en otrolig mamma! och simon en otrolig kaarrl :P

Postat av: Olivia

Publicerad 2010-07-30 17:41:48

*Hur kom ni fram till namnet Wilja? med W? (Tjusigt namn, jag heter Vilja i mellannamn ;))



*Vilka är favoritnamnen hos er just nu?



*Träffar ni Simons föräldrar ofta?



Kram :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-07-30 19:29:12

Hur kommer de sig att du fick morfinspruta på förlossningen?:S

Postat av: Matilda - Livet som ung tvåbarnsmamma

Publicerad 2010-07-30 20:27:33

Hur länge är du mammaledig med Wilja och vad ska du göra efter mammaledigheten? :) Hoppas ni har en underbar helg!

Postat av: Sandra - mamma till Minéa

Publicerad 2010-07-30 21:14:33

En sammanfattning vore skoj att läsa :)



Vi är i lite lika sits, eller vad man ska säga :P

Jag och min sambo hade också precis träffats när jag blev gravid. 26 dagar efter att vi träffades blec jag gravid. Dock hade vi redan pratat om barn och att vi ville ha det.

Vore skoj att läsa hur någon annan har haft det efteråt :)



Kram på er!

Postat av: L.

Publicerad 2010-07-30 23:10:11

Måste bara säga att det är så otroligt att se dig så underbart lycklig,

är så himla glad för din skull! Du är värd all lycka i denna värld!

och grattis till eran underbara lilla flicka! Ingen kan bli en bättre mamma än dig Patricia!



Postat av: Veronica

Publicerad 2010-07-31 05:20:56

Jag har läst din blogg ett tag och fasnade ^^ riktigt bra blogg tkr jag och det är kul att läsa :)här kommer mina fråga; vilken linje gick du på gymnasiet vad vill du helst arbeta med? Om du och simon fick en pojke vilken namn skulle ni ge då?

Postat av: Sandra - mamma till Minéa

Publicerad 2010-07-31 10:52:52

Sv: jag trodde att det skulle vara mkt svårare att ha barn, att jag o N skulle bråka massa och ha olika åsikter och en massa tjafs. Men det har gått alldeles utmärkt, vi har inte bråkat en enda gång och vi tar vara på tiden vi får tillsammans (tex när Minéa sover).

Postat av: Caroline

Publicerad 2010-07-31 11:44:22

Har nog ingen fråga för tillfället, men en MASSA stora varma kramar till dig och eran lilla familj <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela