Publicerad 2010-01-10 18:03:47 i Livet i Gnesta,

Pojkkläderna som vi ska bli av med!




Här kommer en del av kläderna som vi fick, som jag kände va lite fööör 'pojkiga!' det är inte värstingkläder, men som sagt. Det går åt! super på dagis, att leka i eller att bara strosa omkring i! :) och är inget fel på dom alls.
Men tar bara plats att ha dom här hemma!

1 St ljusblå tröja från Name it i storlek: 68
1 St svarta byxor med gröndetalj från Name it i storlek: 74
1 St väst, vit från H&M i storlek: 80
1 St Jeans från Gibber i storlek: 9 månader ca.
1 St Collagetröja från H&M i strl: 86
1 St grå munktröja från Gibber i strl: 9 månader.

Och ett par Pumaskor i storlek: 25, lite småslitna! Men att springa i ute fungerar dom alldeles utmärkt.
Så, säg till om ni vill ha! vill bara bli av med det :)

Postat av: Nicole - Mamma till C

Publicerad 2010-01-10 18:19:24

mammatilladam.blogg.se kanske är intresserad av lite grabbkläder :)

Adam är ju 1,5år och har 80-86 i kläder har jag för mig.

Puss

Postat av: Grynet mamma till lille Vidar

Publicerad 2010-01-10 18:32:25

Okej, vad skönt att höra att man blir nöjd då :) Testar nu och ser hur det blir. Har ju över 2000 bilder på vidar nu och man får ta det lite i taget :P hehe



Postat av: Madde

Publicerad 2010-01-10 20:01:03

Åh va fina kort på magen, grymt med tatueringen också! Modigt att lägga upp dom här på bloggen!=)

Postat av: Cassandra, josefins mamma

Publicerad 2010-01-10 20:02:40

Kan man inte få din msn :D

Postat av: Angelica

Publicerad 2010-01-10 23:30:26

Åh vilka fina kläder :D ska du sälja eller skänka? Jag är alltid intresserad, har ju en prins på 8 månader som växer ur sina kläder hela tiden ;)



Har läst din blogg sen du började nästan ju, tänk att det är så kort tid kvar, helt sjukt! Va roligt det ska bli att följa er när lillan har kommit sen :D

Postat av: Love Oliwers mamma <3

Publicerad 2010-01-11 00:06:36

Hej!



JAG ÄR INTRESSERAD :)

JAG JAG JAG JAG JAG haha

kram Love

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela