Publicerad 2010-01-20 10:55:12 i Livet i Gnesta,

Nu är ja inte sjuk längre, fuuullt frisk.


Nu har den här veckan bara flugit fram, det är redan Onsdag och jag har inte gjort nått vettigt alls! Känns riktigt bra? eller inte alls. Deppigt! gud, nu är ja ju frisk och nu vill ja ha tillbaka hela veckan, känns som jag missat så mkt! :(
Så, frisk, pigg & rastlös! ingen bra kombo. Va ska ja göra idag?

Och Simon tog med sig min telefon till jobbet också, ÅH! Så IFALL någon möjligtvist skulle vilja ringa, så går det bara inte. Förstår ni den då? de suger! ja är låst, ensam och helt handikappad i lägenheten. Hade ja ramlat och dött hade ingen hittat mig förns de skulle börja lukta som den gamla hyresgästen! OM ja inte hade haft Simon då.
Jävla portkod.. *skyller på den!*

Vad ska man göra idag då? ta tag i saker säger jag bara! skulle behöva gå ner till bibblan och skriva ett CV åt Simon. Men de går ju inte, för han har fortfarande inte skrivit upp vilka tider han arbetat vart hur och när. Så de är kört!
Ner till arbetsförmedlingen och skriva in mig, de borde jag verkligen göra.

Men jag vill göra roliga saker! och inte ångestfyllda. Så, bio hade varit mysigt! kanske... En kopp téa med någon?

VAD SOM !!!! öppen för förslag.

Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

Publicerad 2010-01-20 10:56:18

sv: Visst var det :D



Ja jag har bott där i 10 år, flyttade när jag var 17 :) Gick bland annat första året på gymnasiet där, tessin skolan :) Nämn några så säger jag ifall jag känner igen det vettja :) Förstår att det var gott haha :D Kram

Postat av: Daniel

Publicerad 2010-01-20 11:32:07

Bjud mej på te.. får inte lön före 25:e!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela