Publicerad 2010-01-07 12:02:59 i Gravid med Wilja <3,

Mammaträffen!!!


Tagna bilder från: http://shiiitonge.blogg.se/





Som sagt, igår så va jag på min första mammaträff någonsin! och SÅ kul det va? det trodde jag aldrig.
Och så mkt härliga människor, nä. Jag gillar detta skarpt!
Mötte upp Therese på t-centralen först. Eftersom jag tog tåget från Gnesta så gick det inte alldeles för ofta, men jag kom fram iallafall! och sen tog vi oss till söder, satte oss och fika lite på Georges! invänta alla andra mammor.
Och efter ett tag så såg vi inga, och oroade oss lite. Så ringde till Love, och bums så hittade vi ett gäng med mammor, minst 10 barnvagnar! ja, ni förstår hur de såg ut. Och alla irriterade människor kring oss, eftersom vi ockuperade allt ögat såg!

Enda stället för oss att sitta på blev donken vid skanstull, men ack så trevligt! satt där ett bra tag, och tur att jag va utan en liten. För Patricia fick bli ett avlastningsställe! men ingen kunde trivas mer än mig. Sen tog vi oss till ringen, och satte oss på ett stort fik. Skulle nästan satt oss där från början?

Sen började vi runda av vid ca 5-tiden! och det blev lite prat om att ses igen till nästa onsdag! skulle vara jätte kul! Fanns vissa som va otroligt trevliga, så detta gillas! Som Monica sa, föräldraträffarna är bäst. Och de visade dom sig att vara! Sen så fick jag även höra om ÖF i Farsta, nått som heter tuben varje måndag! låter jätte lockande.
Där både gravida och dom som har barn går till.
Nä, helt superbo!

Mötte upp hjärtat sen vid t-centralen, och där fick vi sitta nästan 2 timmar för att invänta tåget. Men fram kom vi tack och lov tillslut. In i duschen, koka upp théa sen kom älskade Steffi på besök. Satt och pratade någon timma, sen blev det att slänga huvudet på kudden och bara ha de bra.

 

Postat av: Cassandra

Publicerad 2010-01-07 12:17:05

Hej igen gumman! Gud så fin vagnen var :)

Haha de behövde du verkligen inte göra:) De var skönt att ha gravida mer som man kan avlasta barnen ppå ;) hahaha skoja bara lite :P



Japp precis, jag köpte en när josefin var 7 månader och de är de bästa köpet jag gjort. För nu hinner man iallafall ta kort när dom leker :) hahah! Digetalkameran springer dom bara ifrån :P



hehe va roligt :)



Händer imorgon då? :) Några planer?

kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela