Publicerad 2010-01-23 17:22:51 i Livet i Gnesta,

Kommentar..


Kommenta från JS:

Varför skriver du alltid "Patricia och bebis" när du bara tar från brösten och uppåt?? whats the deal?
Räcker det inte med bara Patricia?
du är väl inte gravid i ansiktet.......

Svar:

Har inte riktigt tänkt på de på det sättet! utan när jag tar kort så är vi två som fotar. Inte riktigt tanken på att jag har en unge i ansiktet? det är ju ganska logiskt.
Men jag skriver som jag skriver! stör det dig så mycket? ;) så... Kommer ja ändå inte ändra det.

Postat av: Caroline

Publicerad 2010-01-23 17:30:29

Haha förlåt, jag måste bara kommentera :D



"gravid i ansiktet", va!? :D Man är la gravid hela.. människan och inte GRAVID I MAGEN? Eller liksom.. haha, vilken grej att klaga på. :D Suck.

Postat av: Sophie - vi 2 ska bli 3!

Publicerad 2010-01-23 18:35:26

Haha, att endel tillomed stör sig på sånt!

Postat av: Josephine Westling - Gravid

Publicerad 2010-01-23 18:40:44

haha att folk orkar bry sig.

Postat av: js

Publicerad 2010-01-26 18:54:07

hallå gott folk. det måste vara en himla stor bebis om den finns i hela kroppen. fyfan. förhoppningsvis så blir jag gravid i bara magen så det inte blir så jävla tungt ^^ dubbla sin egen vikt fan. usch. Hoppas det går bra på förlossningarna för er som vill ha en bebis i hela kroppen. ja ja, det caroline skriver stämmer nog ganska bra. jag ger mig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela